Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

christelijke VOC slavendrijvers mentaliteit

• Frederik D

Er zijn werklozen die niet willen werken.

• toeter

daar gaat het helemaal niet om voor zover je überhaupt gelijk hebt

• Frederik D

Ik heb wat dat betreft gelijk.

Anderzijds moet men een leefbaar loon geven bij verplicht werken en goede arbeidsomstandigheden. Dat is jouw gelijk.

• Frederik D

Hans Stolp is inderdaad een kletsmajoor.

Over kletsen gesproken, beste Toeter, wat die Hans Stolp kan, kan jij ook. Doe een stropdas om, trek een interessante smoel en ga lezingen geven over je esoterische christenufologie. En schrijf een onzinboek.

• toeter

als er genoeg werk was, waren er uberhaupt geen trajecten nodig

• toeter

volgens mij ben jij alvast die sufferd met stropdas en interessante smoel. En het is niet “kan jij ook” maar “kun jij ook.” Gezien mijn taalvaardigheid komt dat onzinboek niet van mijn hand.

• Frans

Is goed. Laat maar horen dan.

• Frans

toeter Schreef:

——————————————————-

> dat schreef ik aan david, en ik gooi mijn beslommeringen hier niet op het prikbord en al helemaal niet aan van die achterlijke christelijke welzijnswerkers.

Ok.

• Alma

Ik ben al jaren op zoek naar gemotiveerde medewerkers, die na een aantal maanden hebben laten zien dat ze graag willen werken en door willen groeien, bij ons de kans ook krijgen om door te stromen naar een zorgopleiding. Jawel, het gaat hier over dames dit huishoudelijk werk doen, en graag meer willen in de gezondheidszorg. Prachtig toch dat we deze dames op kunnen leiden soms wel tot niveau 3 of 4. Onze organisatie stopt hier veel energie in en als mensen hun best doen kunnen ze daadwerkelijk ontsnappen uit het minimum inkomen en gaan doorgroeien naar een mooie en goed betaalde baan.

groet

Alma

• perihelium

Volgens de links van google zijn beide vervoegingen van het werkwoord juist maar is “kan” informeler dan “kun”.