Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

christelijke VOC slavendrijvers mentaliteit

• toeter

ik sla alleen knappe slavinnen met een harde stok; aan slaven heb ik geen behoefte

• Frans

Ik denk toch dat je het christelijk geloof erg verward met de politiek.

• toeter

zelfvertrouwen, dat woord heb je net ergens gelezen geloof ik. Het schijnt ee stopwoord te zijn op dit prikbord.

hans stolp is een kwakzalver

• toeter

dat schreef ik aan david, en ik gooi mijn beslommeringen hier niet op het prikbord en al helemaal niet aan van die achterlijke christelijke welzijnswerkers.

• Alma

mee eens!!

• Frederik D

David is een schavuit. Wat zeg ik? Een schalk. Een doerak. Kielhalen die stouterd.

Maar hij heeft wel gelijk. Men zeurt om te zeuren.

• toeter

het stuk zou inderdaad op politiek prikbord kunnen horen ware het niet dat dit initiatief door een christelijke minister is gedaan. Maar dat heb ik in het begin al gezegd en staat ook in het stuk van doorbraak. Om die reden heb ik het hier geplaatst.

• Frederik D

Homoseksualiteit is een gruwel in Gods ogen maar slavernij is een weldaad in zijn ogen. Het is dat ik andere bezigheden heb, maar anders zou ik me direct bekeren. Alhoewel …. Een slaaf als Toeter lijkt mij een ware beproeving. En Boaz? Ach nee. Er zijn maar weinig echte christenen die geschikt zijn als christenslaaf.

• Frederik D

Even stil als Marith. :) Je legde de bal ook wel doelrijp neer voor het doel. :)

• toeter

hoezo heeft david wel gelijk? Kinderen van aboriginals bij hun ouders weg halen, slavernijtrajecten waarin werklozen kapot worden gemaakt. Hoepel toch op man. Oh ja, en dan 60 jaar later zogenaamd excuses aanbieden.