Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Spreekt de bijbel zichzelf tegen?

• Ellen-Josee

Ik bedoelde dat je kon gaan breien Gonnie, babymutsjes :D

Het is je eigen gekte die er aborteren van maakt, ik heb het je nu al tig keer uitgelegd en het interesseerd mij ook niet zo veel meer hoor. Je maakt je dik om niks.

Gr Ellen

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Nee Lotje ik heb het heel goed gelezen.

> Op mijn vraag of zij mij soms wou betichten of ik

> voor aborteren was, kreeg ik dit als antwoord.

>

> http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14571822/14

> 572732/re-dorenbos-naar-auschwitz-met-seminar-ausc

> hwitz-en-abortus#msg-14572732

Nou je schrijft daar dat je tegen abortus bent : http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14571822/14572679/re-dorenbos-naar-auschwitz-met-seminar-auschwitz-en-abortus#msg-14572679

Wat moet dan de reden zijn dat ik toch zou schrijven (wat jij ervan maakt) dat je geaborteerd zou hebben met een breinaald, wat een vreselijk antieke 19de eeuwse methode was. Je bent in dat berichtje ook aan het suggereren dat ik jou beticht van voor abortus te zijn.

Je bent een enorme zeurkous die niet van ophouden weet.

Dit zal nog wel tig keer langs komen is het niet? Het is gewoon een dagbesteding voor je, zoals anderen hangen bij de koffie van AH.

Ellen

• Ellen-Josee

­­¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> waar staat dat het over aborteren gaat ? ze kan

> ook bedoelen ga breien .

Bedoelde ik, maar ze blijft er maar over door mekkeren.

Ellen :)

• Gonnie

Jij zal je moeten verantwoorden met jouw leugens, op mijn vraag of jij mij soms in mijn schoenen wilde schuiven of ik voor abortus zou zijn, kreeg ik dit als antwoord van, ja jij zag mij wel met breinaalden dat doen ja. Hoe durf jij dat nog te ontkennen.

Jij durft nog te beweren dat jij de heilige geest in jou hebt, nu de geest van Satan zal jij bedoelen. Jij hebt volgens mij geen geweten.

• Ellen-Josee

Zeur niet zo!

Op mij maakt het totaal geen indruk, dus zoek maar een ander slachtoffer.

Ellen

• Richard II

> In feite is God ook Satan. Dus er is geen sprake

> van een contradictie in de Bijbel. Je moet gewoon

> aanvaarden dat God een Janus is, een God met twee

> gezichten, dat van Onze Lieve Heer en dat van de

> Slechte Satan. Ook weer opgelost.

De Here lijdt aan een Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS), ook wel meervoudige persoonlijkheidsstoornis genoemd.

Meerdere persoonlijkheden in één lichaam, waarbij één vaak niet weet wat de ander doet.

Dit lijkt overigens wel een perfecte verklaring voor de Drie-eenheid, nou ja Vier-eenheid dus: God, Jezus, HG en Satan, vier persoonlijkheden in één goddelijk lichaam.

• CU

Spreekt de bijbel zich tegen of niet? Zo je kon lezen spreekt de bijbel zich tegen.

Oorverdovend stil van jou kant?

• perihelium

CU Schreef:

——————————————————-

> Spreekt de bijbel zich tegen of niet? Zo je kon

> lezen spreekt de bijbel zich tegen.

>

> Oorverdovend stil van jou kant?

Dit is hier vaker aangedragen. Ben je het gekregen antwoord vergeten?