Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

over binnenkomende gedachten en het ego

• samuel

Verkoop geen praatjes thomas!

• Stefan

Hahaha..het is me wat met jullie..:D http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14635423/14646439/re-over-binnenkomende-gedachten-en-het-ego#msg-14646439

• Stefan

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14635423/14646433/re-over-binnenkomende-gedachten-en-het-ego#msg-14646433

Thomas schreef; Het toont zich doorheen de letters Samuel; ik lees het als het mij toevalt.

Ik ga geen discussie houden over wat niet benoemd kan worden, maar innerlijk ervaren. En dat is bij ieder voor zich, en God voor ons allen.

En daarmee doel ik op wat aan hemelse spijzen, als Voeding door en vanuit het geloof tot mij komt.

Dat heeft geen naam, of is geen ding of persoon, maar is Geest.

• samuel

Nogmaals geen praatjes verkopen thomas!

• Stefan

Ik heb het aan Boaz ook gevraagd; weet je het al, wat jouw doel is?

Ik vraag het jou ook; weet jij je doel al?

• samuel

Ja dat weet ik, mijn doel is wat Jezus mij geeft als doel het is ten alle tijden Zijn doel!

Praatjes verkopen is jou doel mag ik aannemen?

• Stefan

Wat is het doel van jou dan?

• perihelium

thomas Schreef:

——————————————————-

> Wat is het doel van jou dan?

Romeinen 11:36

Alles is uit hem (Jezus Christus) ontstaan, alles is door hem geschapen, alles heeft in hem zijn doel. Hem komt de eer toe tot in eeuwigheid. Amen.

Filippenzen 3:14

Ik ga recht op mijn doel af: de hemelse prijs waartoe God mij door Christus Jezus roept.

1 Timoteüs 1:5

Het doel van je opdracht is de liefde die voortkomt uit een rein hart, een zuiver geweten en een oprecht geloof.

2 Timoteüs 2:21

Als iemand zich van alle kwaad gereinigd heeft, wordt hij een bijzonder en geheiligd voorwerp, dat zijn eigenaar vele diensten kan bewijzen en geschikt is voor elk goed doel.

• Stefan

Nou mooi om dat eens te gaan lezen..;)

• perihelium

thomas Schreef:

——————————————————-

> Nou mooi om dat eens te gaan lezen..;)

Lees vooral over dat oprechte geloof in Jezus Christus en vraag God ernaar. :)