Rechtvaardig spreekt God ons aan als we zondige .Maar God is tevens goed Hij wijst ons de weg……
Theo schreef:-God stelt alles in het werk - toch uitgediept te worden
Nou daar mag jij een topic voor openen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlGod laat ons dus vrij.. en als ik je hieronder lees dan zwaait er wat al je niet gelovig bent of niet gelovig kunt zijn (welk geloof).
Het geloven in God, Denk jij dat alles uit de lucht komt vallen? ja zo idioten satelliet wat niet hoef dat doen mensen . Maar wat God allemaal gegeven heeft zijn aarde . (waar vele er een rotzooi van maken ).
Dan stelt God dus NIET alles in het werk.Niet ALLES !! God zou strak straffen . Als jij een boek aan iemand geeft en ze scheuren het voor je neus kapot . Zou je er ook iets van zeggen of sta je dan te lachen ?
Laat ik dan maar gelovig zijn/blijven/worden want ik wil natuurlijk geen straf. hoef helemaal niet maar niet zeuren later in het hiernamaals
s DAT nou geloof? Is DAT nou vertrouwen op God?God is liefde en dat moet je voelen . Heb je dat , dan vertrouwd je op God ook
Daarom is het ook niet een juiste weergave.
Bijbels is het zeker niet.
Bijbels is: God straft wel…God straft wie Gods kleinen misbruiken, God straft wie het recht met voeten treedt.
HOE God straft dat weten we niet, nou ja we kunnen wel in de bijbel lezen dat God mensen strafte maar ik durf nu niet te vertellen op welke wijze God een moordenaar straft of een verkrachter of een tiran.
Bijbels is het zeker niet.stukken uit de bijbel plakken , wie zegt dat dat waar is??ONTDEKT ZELF EENS
Bijbels is: God straft wel.wat zeg ik nou keer op keer . God zal straffen..God straft wie Gods kleinen misbruiken,Dit zegt ik ook . wij misbruiken de aardeGod straft wie het recht met voeten treedt. nou zeg je het zelf dat God straft
HOE God straft dat weten we niet, nou ja we kunnen wel in de bijbel lezen dat God mensen strafte maar ik durf nu niet te vertellen op welke wijze God een moordenaar straft of een verkrachter of een tiran.Hier zeg je het weer Dat god straf . dat zeg ik ook hoor . maar hoe dat is inderdaad afwachten . maar Hij zal oordelen .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?