Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Respect voor de mening van een ander ?

• Gonnie

Inderdaad ja.!

• kees

Laag taal gebruik Douce dat staat niet bij je zoals je je hier voor wil doen

• kees

Ach Frederik en Gonnie 2 handen op 1 buik.

• Frederik D

De laatste tijd debatteer jij veel met Richard. En jij en ik hebben bijvoorbeeld gedebatteerd over godsbewijzen, letterlijkheid versus symbolisme en zelfs over (christelijke) politiek. Om maar wat te noemen.

We proberen ook met Daan te debatteren over de absolutistische dogma's van het WTG maar in plaats van mee te doen verlaagt zij zich tot lasterlijke, dus lage leugenachtige sneren.

Jokkers … Ik denk niet dat God op dat soort mensen erg dol is. Was er in het NT geen echtpaar dat jokte en met de dood werd bestraft? Nou ja, van mij hoeven Boaz en Daan niet ter plekke dood neer te vallen. Maar ze mogen wel op gezonde wijze tot inkeer en bekering komen.

• Douce.

Punt 1 = het geen laag taalgebruik;

Punt 2 = dat ik me niet anders voordoe dan ik ben, dat vind ik zonde van de tijd;

Punt 3 = jouw projectiegedrag valt op;

Punt 4 = het is me al heel lang duidelijk dat je probeert door mij de bodem in de boren zelf iets pretendeert te zijn;

Punt 5 = nooit zal het jou lukken mijn vertrouwen op God weg te maaien, m'n vreugde te beperken of mijn zelfvertrouwen te ondermijnen.

Genoeg aandacht? Als je wilt kan ik er (net zoals laatst, waar je niet op reageerde en jouw kompanen ook niet) nog wel wat Bijbelteksten bijzetten.

Maar zoals ik al aangaf, als ik dat doe wordt er door jou niet gereageerd en dan kan er later weer gezegd worden dat ik het niet over de Bijbel heb.

Erg doorzichtig! Als je mij een geestelijk oor aan wilt naaien, moet je iets bijdehanter te werk gaan.

Douce

• M*j*r**

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De laatste tijd debatteer jij veel met Richard. En

> jij en ik hebben bijvoorbeeld gedebatteerd over

> godsbewijzen, letterlijkheid versus symbolisme en

> zelfs over (christelijke) politiek. Om maar wat te

> noemen.

Jij, Richard en andere atheisten debatteren wel degelijk. Alleen dat wat jullie schrijven, willen sommige christenen niet horen en/of weten.

Als iemand beweert dat je de bijbel letterlijk moet nemen en een atheist wijst dan op bepaalde bijbelpassages, dan is het hier te breed en daar te smal. Een atheist moet dan maar van dit bord verdwijnen, want die is ineens een stalker etc.

Je zou zo met dit prikbord verschillende cases hebben voor een klas psychologiestudenten :D

• Douce.

Je bedoelt net zoiets als jij met Boaz?

Douce

• Gonnie

Jij hebt nooit iets zinnigs te melden Kees, zo lijk jij wel spuit 11

• Frederik D

Ja, voer voor psychologen. Zeker. :)

• kees

Komt waarschijnlijk omdat jij het niet snapt Gonnie.