Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Respect voor de mening van een ander ?

• BOAZ

theo Schreef:

——————————————————-

> BOAZ Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > theo Schreef:

> >

> ————————————————–

>

> > —–

> > > Wat raar dat jij je duim daarvoor opsteekt,

> > juist

> > > jij die alleen maar met oneliners komt.

> > >

> > > En als ik over mezelf mag spreken over

> > debateren:

> > > Boaz liegt keihard, kijk mijn bijdragen maar

> > na.

> >

> > Dat zijn er momenteel 7431.

>

> Tsjonge jonge, wat veel.

>

>

> >

> > Zoek er eens een paar waarin ik keihard lieg?

> >

> Maak jezelf niet AL te belachelijk Boaz.

>

> Gewoon mijn bijdragen lezen, dat je het niet met

> me eens bent op geloofsgebied daar gaat dit niet

> over.

>

> Het gaat over debateren over bijbelse

> geloofsonderwerpen.

>

> Kijk het maar na.

>

> Het is voor iedereen toch domweg te zien en te

> verifieren wie er altijd met oneliners komen, wie

> er met hatelijke berichten komen, wie zichzelf

> steeds herhalen, wie pogingen doet om met

> redelijke en bijbelse argumenten geloofs/bijbelse

> onderwerpen te belichten?

Jij probeeerde het zeker wel en dan maakte jij het niet af.

Dat kan ook niet als jij loopt te leuteren met anti-theisten.

Ondertussen kraak jij Bijbelse onderwerpen wel af.

Of het nou over drie-eenheid, wet, Jesaja 53, homosexualiteit of eindtijd gaat:S

Ook jij hebt jouw eigen stijl van sneren!

Boaz.

• Douce.

Weet je nu mijn naam wel te noemen? Ik heb meerdere keren in een discussie meegedaan, alleen de laatste tijd nauwelijks, de redenen laten zich raden………….

Maar je wordt overhoop geschoten als je niet in het straatje van Florin (e.a. extremisten) meeloopt. Als jij geen respect kunt opbrengen voor je medeprikkers die iets minder radicaal zijn dan jij, heeft het geen zin om met jou in gesprek te gaan. Eerder noemde je al namen van engerds enzo.

Doe me een plezier, en sleep mij er niet bij om je punt te maken. Ga met de lafbekken en meelopers rond de tafel, want je kunt absoluut niet tegen tegengas.

En klagen, ik? Je bent niet goed wijs. Maar ik zie het duimpje van kees al omhoog staan, dus ga daar maar mee in discussie….krijg je de oneliners er gratis bij i.p.v. gedegen Bijbelse onderbouwing.

Douce

• Gonnie

Omdat je het niet winnen kan ga je over om weer even de tegenstanders op een misselijke manier te beledigen.

Het is van de gekke dat je hier niet je mening over het geloof en geloofwaardigheid van de bijbel niet mag uiten, zonder meteen op een beledigende manier aangevallen wordt. Jullie die zo prat gaan op het letterlijk nemen van de bijbel, hebben totaal geen enkel respect voor anders denkenden.

• kees

Jij bent toch ook online?

• theo

Kees jongen, wat een enorme dijenkletser, en dat al voor de tweede keer.

Ik kom niet meer bij zeg.

• Frederik D

Ach, Theo, wij samen discussiëren ook nooit. Toch? En nee, geen reactie !!! Want anders lijkt het op een discussie.

• Frederik D

En ook over de Drie-eenheid heb ik nooit gedebatteerd. Volgens mij introduceerde ik hier de term “polytheïsme”.

Maar weet je, ik vermoed toch dat de substantiële bijdrages van anderen boven jou pet gaan.

• theo

Ach, ieder weldenkend mens weet het toch? Een ieder kan alles toch gewoon lezen , gewoon verifieren wie hier wat heeft geplaatst en plaatst.

Het is te zot voor woorden.

Zijn “”ze“” nou lachwekkend of triest… ??? !!!

Ik weet het eigenlijk niet.

• Frederik D

En onze lieve Daan neemt de leugenachtige lasters van notoire psychopaten over. Tja … Ze beledigt niet mij maar ze beledigt zichzelf en haar geloof.

• Douce.

Weet jij het verschil niet tussen online en een oneliner? Jammer dan.

Waar was jij toen ik in topics ook driftig met Bijbelteksten bezig was? Op het toilet of zo? Of schrok je je te pletter dat ik ook weet waarover het gaat in de Bijbel? Had je allang kunnen weten, maar je bivakkeert liever in warme bruine gebieden…pfff.

Douce