Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

IEDEREEN hoort erbij!

• boerenkool

daar ben ik het volstrekt niet mee eens. Het plan der aionen reikt verder dan de Reformatie en moet nog veeeeel verder uitgediept worden op dit forum.

• Roos

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> :D Anne Frank zou nu 80 zijn hahah . Tja op een

> ouwe fiets leert men het oefffffffffff

Wat ik alzo van u gelezen heb getuigt niet van een hoog moraal maar dit is wel het meest laag bij de grondse.

• ¥ Lotje ­­¥

verstoppen achter een andere nick is nog veel lager bij de grond .

• ¥ Lotje ­­¥

Ow Boeren kool ik reageerde op jou bericht en toevallig kwam het op de radio dat anne Frank 80 geworden zou zijn als ze geleefd had . ik heb niks tegen anne Frank . ik vind het erg zat wat er gebeurd is . Maar om dat jij schreef over koffie drinken . ik zag het voor me en net gehoord van 80 jaar zo doende dit spreekwoord van op een oude fiets moet je het leren . En dat er zo ,n ophef over gemaakt word zijn net de rad draaiers . Een daarvan stalkt onzettend zelfs in mijn mail maar dat is verder niet van toepassing word aan gewerkt .

Daarom laat ik de uitdrukking ook staan en is helemaal niet mijn bedoeling om daar Anne Frank mee aan te geven . Maar het spreekwoord.

Groet . Lotje

• Anna Lieze

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> verstoppen achter een andere nick is nog veel

> lager bij de grond .

Maar wat vind je zelf van je ‘grappige’ uitspraak ?

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> Anne Frank zou nu 80 zijn hahah . Tja op een

> ouwe fiets leert men het oefffffffffff.

• Carl

Ik weet niet wat je bedoelt.

• ¥ Lotje ­­¥

Kwint dat heb ik uitgelegd voor jou nog een keer dan .

Boerenkool schreef iets over koffie drinken en gelijk tijdig kwam dat op de radio van dat A .F 80 jaar zou zijn. Het gaat niet over de persoon A.F Want zoals ik al schreef is erg . Maar ik dacht aan de leeftijd . En boerenkool kan ook altijd grappig uit de hoek komen (droog) Dus ik gaf eigenlijk een spreekwoord .. Hoewel ik ook wel eens met een oud vrouwtje van rond de 80 jaar koffie gedronken heeft. Maar om dat dat gelijktijdig was . hij schreef het ,en hier hoorde ik dat gelijktijdig op de radio, en schoot effen in de lach zodoende dat spreekwoord . En Over Anne Frank heb het niks te maken . Het ging bij mij over het spreekwoord . En dat er zo ophef over gemaakt word moet diegene dat zelf weten . Daarom laat ik het staan . je kan dat makkelijk veranderen nu . Maar ik doe dfat niet omdat er geen kwade gedachten van mij kant er achter zit .

Hopelijk je hiermee van dienst te zijn.

• ¥ Lotje ­­¥

Tja en het is pas 16.23 uur ;) afwachten tot het rond 5uur snachts is ;);)

• Gonnie

Pim Schreef:

——————————————————-

> jij

> hebt

>

> een

> gigantische

> fout

> gemaakt

>

>

> lotje, die moet jij goed maken Lotje

> Jij moet je excuses aan bieden !

>

> anne frank wilde haar vrijheid terug, en jij lotje

> snapt er zoals gebruikelijk weer niets van

Ik begin te geloven dat het echt domheid is van Lotje,waarschijnlijk heeft zij nooit van Anne Frank gehoord,wat ik mij niet voor kan stellen

of het raakt haar niet en kan zij daarom een grapje overmaken en er om lachen.

Ik was er door geschokt en heb direct gereageerd maar er is nu wel genoeg er over gezegd .Het helpt toch niet want zij zelf vind niet dat zij iets verkeerd heeft geschreven. Stop nu maar.!

• Ferry

Wie weet…