Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

IEDEREEN hoort erbij!

• M*j*r**

boaz Schreef:

——————————————————-

> Big deal.

> Theo herschrijft de Bijbel ook.

>

> Er staat zoveel in wat godje Theo niet

> aanstaat.:S

>

> Boaz.

Tja, iemand die Christus toebehoort schrijft zoiets niet. Dus nog hartstikke in het vlees.

Gr. Majorie

• M*j*r**

Hé Theo, ik zie dat het je gelukt is om in te loggen.

Nu kan je teo mooi veranderen in Theo als je wilt.

Dit schreef ik aan Carl en Carl is het uiteindelijk ook gelukt.

Carl, je naam is onderstreept, dus je bent ingelogd neem ik aan.

Ergens bovenin zie je staan “Mijn profiel” . Als je daar op klikt kom je in een soort overzichtje. Daar zie je staan “wijzig profiel” . Als je die aanklikt zie je staan “je echte naam” (ofzoiets). Daar haal je Carlitos weg en vul je Carl in. En dan klikken op verzenden en je naam wordt gewijzigd. Je krijgt dan de kreet dat je naam succesvol is gewijzigd of zoiets.

Jij moet dan natuurlijk teo weghalen en Theo invullen :)

Gr. Majorie

• Marjorie

??

• Marjorie

Boerenkool….Waar blijf je met je geciteerde mening dat de mens voor 65 % uit zuurstof bestaat?

MaRjorie

• pompoenn

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> :D Anne Frank zou nu 80 zijn hahah . Tja op een

> ouwe fiets leert men het oefffffffffff.

U heeft totaal geen gevoel voor uw medemens, dit doet enorm veel pijn.

• Boerenkool

beste Marjorie,

die amerikaanse wetenschappers beweren dat, zoals je kunt zien in het artikel. Dus neem ik het over. Inderdaad, over 15 jaar komen ze weer met andere getallen, dan bestaat we opeens voor 59% uit zuurstof. Dus is de wetenschap hier de onzekere factor en niet de bijbel.

En verder ging mijn bijdrage natuurlijk niet over het percentage zuurstof in ons lichaam maar om de vraag hoe Mozes al wist dat we uit het stof van de aarde bestaan. En verder vind ik het onzinnig om hier nog 1 woord aan vuil te maken.

gr. boerenkool

• boerenkool

Boaz,

jij snapt het verschil niet tussen relatieve en absolute waarheden. Foei, je gaat vast al heel lang naar de kerk maar weet de elementaire uitgangspunten van het evangelie niet.

God is almachtig en weet alles; maar al direct in genesis vraagt Hij: Adam, waar ben je? Weet Hij direct al niet waar Adam is? Toch niet zo'n moeilijke puzzel voor Hem. Ja, natuurlijk weet Hij dat wel, alleen Hij daalt af naar het niveau van de mens. Als Hij zegt dat de onrechtvaardigen niet bij Hem hore, is dat in relatieve zin. Ten opzichte van de rechtvaardigen horen ze er (tijdelijk) niet bij. Maar in absolute zin is IEDEREEN kind van God.

• Anna Lieze

En verder vind ik het onzinnig om hier nog 1 woord aan vuil te maken.

Boernkool

Inderdaad, er zit al genoeg stof op de topic

• LM

Ik zie nog niet veel onderbouwing, of is dit een voorbeeld van wishful thinking. Geeft juist het voorbeeld dat Anne Frank op de koffie zou gaan bij Mengele de spanning niet aan? Hoe het ook zij, wij voelen wel aan dat er recht moet geschieden. Hoe het precies zal zijn weet geen van ons, en je kunt met bijbelteksten spelen dat weten we toch ook?

• boerenkool

dat recht dat moet geschieden heeft met het plan van de aionen te maken. De mensen die niet in Jezus geloven zullen niet deelnemen in het aionische leven maar uiteindelijk wel met de gelovigen in het hemelse jeruzalem belanden. In de 2de aion zullen ze worden berecht.