Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

IEDEREEN hoort erbij!

• ¥ Lotje ­­¥

Begrijp je echt niet dat jouw bericht tenenkrommend is? Je vergelijkt Anne Frank met een oude fiets op wie men het leert! Het meisje is slechts 15 jaar oud geworden.

Het spreekwoord heeft niets met Anne Frank te maken. De ophef komt niet van raddraaiers maar van oprecht geschokte medeprikkers waaronder ik. Aldus Marjorie

******************************************************************************

Ik weet dat jij mij niet moet . Nou pech dan . Ik laat het staan . Jij leest het expres verkeerd . ik heb het uitgelegd wat het was . Dat ik gelijk tijdig naar de radio zat te luisteren en Boeren kool schreef het gelijk tijdig . ik zag de leeftijd staan en dacht aan het spreekwoord . . zie hier::

Boerenkool schreef iets over koffie drinken en gelijk tijdig kwam dat op de radio van dat A .F 80 jaar zou zijn. Het gaat niet over de persoon A.F Want zoals ik al schreef is erg . Maar ik dacht aan de leeftijd . En boerenkool kan ook altijd grappig uit de hoek komen (droog) Dus ik gaf eigenlijk een spreekwoord .. Hoewel ik ook wel eens met een oud vrouwtje van rond de 80 jaar koffie gedronken heeft. Maar om dat dat gelijktijdig was . hij schreef het ,en hier hoorde ik dat gelijktijdig op de radio, en schoot effen in de lach zodoende dat spreekwoord . En Over Anne Frank heb het niks te maken . Het ging bij mij over het spreekwoord . En dat er zo ophef over gemaakt word moet diegene dat zelf weten . Daarom laat ik het staan . je kan dat makkelijk veranderen nu . Maar ik doe dat niet omdat er geen kwade gedachten van mij kant er achter zit . Lotje

**********************************************************************************

En ja wel het zijn er een paar die bewust daar op reageren . en mij een hak willen zetten , waaronder jjij . Je doe je best maar .

• meelezer

Het is jou interpretatie, maar ik vraag me af of je er wel iets van snapt.

• ¥ Lotje ­­¥

ik heb geen zin meer om hier op te blijven antwoorden . Natuurlijk snap ik het al word dat her en der aangegeven door rad draaiers van niet . Je denk toch zeker niet dat ik op mijn achterhoofd gevallen bent ??? Jij bent ook een bekende . Maar dat maak niks uit . ik wil er alleen maar mee zeggen als er iets is dat je er ook gelijk er bent . Hoe zielig kan je zijn dan om je eigen er in te mengen . Heb je daar al eens aan gedacht?Heb niks met bijbel te maken en ik merk ook dat je constant op de zelfde antwoord aldus op mij als er iets is . .

En ja het was mijn gedachte over een spreekwoord en heb totaal niks met A. F te maken lees anders het bericht onder Kwint maar .

Fijne dag nog verder.

• meelezer

Je zal je fouten ook eens een keer toegeven, ben klaar met je!

.

• Sander

U heeft een IQ van 1 bloem pot bij nader inzien.

• Sander

Heb jij een idee op hoeveel prikkers je met dit bericht staat ?

• ¥ Lotje ­­¥

Een spreekwoord geven is niet fout . Raddraaiers . zijn fout .Die er in mengen. (td)

• Jenny

:S mengele?

• Jenny

Voortaan eerst lezen voordat je op posten klikt.

Gelukkig kan je nu de berichtjes wijzigen.

Ik hoop dat je weet wie die engerd mengele was.

• Jenny

Precies Breed, wat een vertikking was dat van lotje..brrrr