Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Goede wensen??

• Cor

Mooie tekst Jochie! :Db.i.b. (s) schreef:

>

> :) he he

• ¥ Lotje ­­¥

ga weg gek . Je meent er geen donder van . Periiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii je spot nu . echt waar ik zie het van af hiero een heeeeeeeeeeeeeeeeel groot kruis op je voorhoofd . , Jij was die gene die zei een vent op zijn knie-ien. Nou op je knie-en nu en de grond kussen . Hoe vind je die???

• ¥ Lotje ­­¥

je ga niet spotten hé :D man met Hoed ;)

• b.i.b. (s)

Slaapt u nog wel goed ?.

• baldu

Ben benieuwd ;)

Baldu

• ¥ Lotje ­­¥

Aan te hangen . wat heb jij gekke uitdrukkingen ……. :D:D bij mij hang er niks aan . mafkees.

• ¥ Lotje ­­¥

ja Breed ik slaap goed. jij???

• Ria

steven, nu ff je mond sluiten.helaas heeft Gon vaak gelijk. ik zie soms dingen dat ik denk:oei christen, ga in de hoek staan.

of denk jij dat de Heere het fijn vind dat er zoveel lekke fietsbanden christenen zijn.

natuurlijk is het ook zo dat de Heer zegt dat we , ook onze vijanden “moeten” zegenen. maar éh, niet alleen met woorden.

maar ook niet alleen op zondag. als je begrijpt wat ik bedoel. ik ben pas begonnen over dit thema na te denken. tot mijn grote spijt

• Ria

ik doe het erg graag

• Sytse Kees

Na denken?

:D