Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Goede wensen??

• Cor

Cor schreef:

>

> Volkomen mee eens. Gonnie!!

en interessantdoenerij!

• Cor

Intussen draai ik

“the Ramblers” op c.d.

heel gezellig!!

• Bertus

Zulke ware woorden! Een waar Christen ben jij, die handelt en wandelt zoals God dit wil. Geen loze woorden, maar betekenisvol en welgemeend. Heb de ander lief, zoals jezelve. Ongeacht aanziens des persoons. Hoeren en tollenaars zijn medemensen, die je net zo lief moet hebben. Handel dus en leef als een Christen. Zwijgen is soms meer dan goud, als je liefdevolle gebaren maakt in de geest van het Cristendom. Laat je hart overvloeien van liefde voor al wat leeft. Bewaak dat huichelarij een deel van je leven wordt, denk na alvorens iets te schrijven.

• CU

Nee, ik spot niet. Ik meen het.

En die hoed van me maakte zeker veel indruk op je? Of was het mijn glimlach omdat terwijl de foto werd genomen een musje het koekje van mijn schoteltje jatte?

Met groet, CU.

• Gonnie

Prima Ria als het dan maar oprecht gemeend is, maar niet zo als het nogal eens gebeurd na een bits antwoord waar het venijn er van afstraalt op het eind je nog die vrome wens je toegeworpen krijgt.

Dat is dan voor mij het toppunt van schijnheiligheid.;)

• Ria

hoevaak is tegen jou gezegd: ga heen en warm u.

• BOAZ

Schijnheiligheid is ook continu kritiek hebben op gelovigen.

En dat nogwel op een Bijbelprikbord.

Gonnie ga toch eens borduren:D

Boaz.

• CU

Heb je weer een keppeltje nodig?

Met groet, CU.

• BOAZ

Ja, een keppeltje van Gonnie.

Daar zou ik best blij mee zijn:)

Boaz.

• BOAZ

Wij zitten beiden fout CU.