Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Je hoeft niet in schepping te geloven om gered te zijn, maar...

• Douce

Ik zei gisteren al tegen hem dat hij eens moet onthouden wat hij zegt, snaptje hij niet…tja. Ik vind het prima!

Liefde, alle goeds, vrede, en vooral……..vergeet de helft van wat hier zoal gepost wordt…..hahaha*D*D*D*D*D Het is broodje aap, woorden zijn niets, helemaal niets.

Kus van Douce

• PS

Bestudeer eens:

http://home.wxs.nl/~gkorthof/korthof57.htm

PS

:)

• perihelium

ik ontken Jezus als ik zeg dat Thomas uit zijn nek kletst? Jij kletst daarmee uit je nek.

<><

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend" (Filippenzen 4:5).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• Ytsme

Creationisme is niet eens een pseudo-wetenschap. ID zou je nog met enige moeite een pseudo-wetenschap kunnen noemen.

Evolutieleer is wel een wetenschap, het heeft er alle kenmerken van.

Ontken je dat, dan moet je wetenschap als basis voor kennis in zijn algemeen ontkennen.

Erken je de fundamenten van wetenschap, dan zal je je bijbelse leer moeten aanpassen en kun je de Bijbel niet meer letterlijk nemen.

Ontkennen dat er data zijn die op soortovergangen duiden, zoals hier boven in het stukje gedaan wordt, is de bevindingen ontkennen van bijna 100% van de wetenschappers.

• Verbaasd

perihelium schreef:

>

> ik ontken Jezus als ik zeg dat Thomas uit zijn nek kletst?

> Jij kletst daarmee uit je nek.

>

> <><

Je bent een kei in het omzeilen van het onderwerp Schreeuwlelijk. Ik tuin daar niet in . Hoe zit het nu met die leugens die ik over je vertel? Daar gaat het om. Niet of Thomas of ik uit onze nek kletsen.

Gr. Majorie

• carl

Aan zijn reactie van 20:29 te zien wás hij nu juist zachtmoedig in zijn raktie naar mij :)

je broer

carl

• carl

ik zou nog zo graag een antwoord van je hebben op mijn slotvraag bij 10:13, steven.

je broer

carl

• thomas

Oh oh, kom net thuis van het werk…en dan al die reacties..:D

Maar goed, jouw reacties zijn prachtig en onderzoekend… Majorie..

een waardevol delen van je inzichten..;)

• carl

hoi CU

heb jij reden om aan te nemen dat de bergrede later is ingevoegd?

je broer

carl