Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Je hoeft niet in schepping te geloven om gered te zijn, maar...

• perihelium

Verbaasd schreef:

>

> Gonnie schreef:

> >

> > Als jij je dat niet meer herinnert, dan is het niet dat

> > Majorie leugens verkondigd.Majorie is wel de laatste die ik

> > er voor aan zie dat zij liegt.

> > Niet zomaar iemand daarvan beschuldigen, dat is verre van

> > christelijk.

>

> Nee Gonnie, daar lieg ik niet over.

> Het is iets wat mij al veel langer opvalt en niet alleen bij

> Steven.

> In het begin schreef ik wel eens (en anderen ook ) "En toen

> was het stil……."

> Die moeite neem ik niet eens meer. Het zegt mij genoeg :)

>

> Gr. Majorie

Als iemand geen antwoord geeft dan weet die het antwoord niet? Wat een foute conclusie.

<><

• Boris

Sneue kneus.

• Boris

Sneue kneus.

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend" (Filippenzen 4:5).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• Verbaasd

> perihelium schreef:

> >

> > Ik werd beschuldigd van iets dat niet waar is, oftewel een

> > leugen.

>

> Ik zeg niet zomaar iets Steven. Maar ik zal eens in mijn

> geheugen graven welke topic het ook al weer was. Dat ik die

> moeite nog doe, is mij ook een raadsel.

>

> Gr. Majorie

Nou, ik heb iets gevonden hoor. Het meest recente. Verder heb ik geen zin om te zoeken. Je vond wat Thomas schreef maar niets. Niet christelijk dus onbijbels. Zie hieronder.

Auteur: Verbaasd (—.cable.casema.nl)

Datum: 05-05-2009 23:07

Steven schreef aan Thomas:

> Ik denk er aan niet meer op je te antwoorden omdat je maar op

> een geestelijk niveau blijft spreken (met je rare hoofletters

> en toevingen uit het niets) die niet de Christelijke is en

> met normaal spreken niks te maken heeft.

Geestelijk niveau niet christelijk? Steven toch, je ontkent Jezus.

Let vooral op 13: Wij verklaren het geestelijke met het geestelijke.

Daarover spreken wij, niet op een manier die ons door menselijke wijsheid is geleerd, maar zoals de Geest het ons leert: wij verklaren het geestelijke met het geestelijke. Een mens die de Geest niet bezit, aanvaardt niet wat van de Geest van God komt, want voor hem is het dwaasheid. Hij kan het ook niet begrijpen, omdat het geestelijk moet worden beoordeeld. Maar een mens die de Geest wel bezit, kan alles beoordelen, en zelf wordt hij door niemand beoordeeld.

Auteur: Verbaasd (—.cable.casema.nl)

Datum: 06-05-2009 00:06

Gossie, en waar is Steven nu?

Wel uitdelen aan een ander en als er iets bijbels onderbouwd wordt, dan is ie met de noorderzon vertrokken. Vreselijk karaktertrekje. Troost je Steven. Je bent niet de enige.

• perihelium

Pas maar op want God is niet tolerant voor hypocrieten.

<><

• PS

Je maakt een hoop geluid maar zegt niets.

Gelovigen met een intellectueel geweten zijn anticreationistisch. Creationisme is voor kleutertjes.

Het jonge-aardecreationisme verzint een totale pseudowetenschap waarom men slechts kan schateren, en is daarom volstrekt ongeloofwaardig. Bovendien is het jonge-aardecreationisme volstrekt inconsistent omdat het niet de bijbelse platte aarde aanvaardt, hetgeen ook volkomen belachelijk is. Het oude-aardecreationisme op zijn beurt is half creationisme en half evolutionisme en daarom ongeloofwaardig.

DNA muteert. En er zitten geen fundamentele stops op het muteren. Beide (muteren en ontbreken van stops) zijn keihard bewezen. Wie dus beide ontkent, hoort eigenlijk in een nrichting thuis.

PS

:)

• Douce

Jij weet niet het gesprek dat ik met God had…………!!!

Dag lieverd.

D.

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• Douce

Douce