Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

blijft me raken

• carl

Zo'n golf in de zee ben ik, TheoBert. Regelmatig behept met twijfels.

weet je, ik ben geen stuk land voor wie alles vast ligt, en er niets meer bewegen kan.

En zijn de meeste christenen niet eerst gaan twijfelen aan van alles voordat ze de stap tot bekereing konden maken?

Ja - laat mij maar twijfelen aan van alles. Dan ben ik maar een golf der zee, maar er blijft wel beweging in de zaak.

zonder twijfel:

je broer

carl

• Kwint

Als jij zowel vrede als alle goeds irritant vindt, staat het je vrij om een leven te kiezen zonder vrede, zonder goeds.

Wat een slap verweer zeg

• Karel

Dat zegt niets over mij, meer over jou gedachte hoe jij over mij denkt Boris in jjou gedachte dan.

• Boris

Dat zegt alles over jou, je wilt (durft) er niet over te praten omdat het veroordeeld wordt in de bijbel.

• Dorine

Bedoel je hiermee dat met “mensen zoals Reve” twijfelaars worden aangeduid?

In dat geval heb ik niets gezegd. Maar zou ik je wel willen verzoeken duidelijker te zijn, voor mensen die net zo bevooroordeeld tussen de regels doorlezen als ik.

Groetjes,

dorine

• Karel

Je snapt het wederom niet en das jammer jij neemt het woord “homo” in de mond niet ik ga in op mijn vraag cq stelling, hij twijfelde aan zichzelf.

• Boris

http://bijbel.prikpagina.nl/read.php?f=2035&i=326425&t=326324

Karel heeft niets met “gasten” als Reve.

• Karel

Ja Reve twijfelde sterker nog hij schrijft het zelf in dat/zijn citaat hieruit blijkt zoals in dat/zijn citaat dat hij zelf een god creeert net zoals Carl bv, om man en paard maar te noemen.

• Frans

Ik vind het een sterk antwoord van haar, maar blijkt dat jij het niet begrijpt Kwint. Jammer. Ze had overigens ook gelijk dat het niet om zijn sexuele geaardheid gaat.

• Kwint

Jij laat je ook alleen maar zien als je weer eens wat te zeuren hebt