Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

blijft me raken

• perihelium

Mooi geschreven Theo Bert. Prijs God dat we aan Hem niet hoeven te twijfelen maar aan onszelf des te meer, behalve in Hem.

gr en zg,

<><

• CU

Mensen in een rolstoel?

Die zien uit naar het moment dat ze zelf weer hun kont kunnen afvegen. Al het andere is dan bijzaak.

met groet, CU.

• Gonnie

Dorine schreef:

Als jij zowel vrede als alle goeds irritant vindt, staat het je vrij om een leven te kiezen zonder vrede, zonder goeds.

Dorine ook zonder goede wensen openlijk steeds te uiten zoals jij dat doet iedere keer weer, houdt niet in dat ik en andere prikkers het niet hopen voor de ander dat het hun goed zal gaan,maar ook net zo dat zij in goede harmonie met hun zelf en hun naaste leven en dat het hen goed zal gaan.

En als een ander daar niet gecharmeerd is dat jij dat elke keer weer herhaalt betekend niet dat zij dan verkiezen voor een leven zonder vrede,zonder goeds.

Gonnie.;)

• carl

Een prachtige melodie; een van mijn favoriete melodieen uit mijn pinkstertijd. De tekst die je erbij moest zingen stuitte me echter tegen de borst. ‘Hij die rustig en stil….’ etc. Ook tóen al twijfelde ik aan van alles :D

je broer

Carl

• Sofie

Ach ik irriteer me telkens en opnieuw aan de knipoogjes onderaan elk citaat, of dat de afzender telkens opnieuw zijn/haar eigen naampje neerzet…en ik irriteer me eigenlijk ook aan het feit dat mensen elke dag opnieuw hier weer reageren…sterker nog ik kan me mateloos irriteren aan het feit dat dit bordje nog steeds bestaat.

Eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat ik vind dat de gehele wereld niet meer moet bestaan, behalve ik natuurlijk, dan hoef ik me nergens meer druk over te maken en me nergens meer aan te irriteren…….

DIEPE ZUCHT

Zo ik heb gezegd!!!

GODS ZEGEN

Sofie

ps ook zo'n irritante uitspraak en/of wens..tjonge jonge wanneer leer ik het nou toch n's af????

• Gonnie

Lieve Sofie je warme christelijke vroomheid voel ik op mij af komen nadat jij mij jouw Godszegen mij hebt toegewenst,dus niet stoppen met jouw Godszegen rond te zegenen.

Gonnie,:)

• Marjorie

Ik erger me eraan dat mensen blijven zeggen: “ik irriteer me”

“verassingen” in plaats van ‘verrasingen’…..

Helaas is het taalprikbord gesloten.

• Marjorie

Gonnie, wat is het verschil tussen de zegen van Sofie en de zegen van Steven?

• Channah

Ik dacht het, jij zegt het.;-)

• Sofie

Zucht….ja die was ik nog vergeten :D.

Verrasssssend, overigens.

Aan de andere kant is een typo zo gemaakt natuurlijk.

En/of heb ik niet opgelet op school toen ze taalles gaven….of zou het zo kunnen zijn dat ik dyslectisch ben waardoor ik dat soort taalfouten niet zie.

Overigens was mijn vorige reactie ietwat cynisch of sarcastisch bedoeld…het is maar hoe je het ziet.

En ook daarin zit altijd wel iets van een kern van waarheid verstopt.

;).

Gby Sofie