Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

blijft me raken

• Dorine

Het is inderdaad geen correct Nederlands.

Maar dat is in ons land, waarin zovelen trots zijn op Nederland(s), geen beletsel om toegelaten te worden tot universitaire studies.

Vrede en alle goeds,

Dorine

• Gonnie

Het irriteert mij van beide,ik neem aan als God bestaat dan zal God het zelf wel uitmaken of Hij mij Zijn zegen zal geven en daar heeft de die vrome wensen voor mij anonieme prikkers, niets van doen. Het klinkt wel heel braaf dat geef ik toe.

Het hele gedoe is gekomen nadat Kwint liet weten dat die wensen van Dorine van vrede en alle goeds hem irriteerde en dat Dorine dan weer meende dat als hij daar niet opgesteld is dan zonder vrede en geen goeds in het in het leven wil.

Hier op heb ik haar uitgelegd dat zij daar zich in vergist,en toen kwam Sofie met haar gods zegen enz,enz.

Moeilijk voor mij hoor zo uit te leggen, ik hoop dat je er wijs uit wordt.;)

• Marjorie

Ik begrijp het, maar ik ga er vanuit dat ze het goed bedoelen.

(Ik lees hier wel ergere dingen, o.a. van mezelf)

• Gonnie

Ach kom Marjorie,nergens om maar van jou heb ik nooit een overtogen woord gelezen behalve gisteravond naar Boaz en zeer terecht.

Maar inderdaad ik heb het wel erg opgeblazen gisteren, maar ik vind het van Dorine het niet zo erg hoor, maar dat van Sofie dat viel verkeerd, mede ook door eerst een hatelijk reactie naar mij en tot slot kreeg ik van haar Godszegen.

• CU

Dat viel me vandaag ook op.

Op een T-shirt gelezen ; “Ik ben dan wel geen gynaecoloog, maar ik wil er wel even naar kijken hoor”.

Zo zie je maar. Afstuderen is niet echt nodig.

met groet, CU.