Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het oordeel over de beruchte hoer

• theo

Natuurlijk blijf ik er omheen draaien.

Je weet toch inmiddels dat ik niet met jou in discussie wens te gaan?

Dat heb ik meermalen geschreven.

Als je goed en alles meeleest dan heb je kunnen merken dat ik met velen op dit prikbord in debat ga/ben gegaan maar niet met Peri en Boaz en Samuel omdat het volstrekt zinloos is gebleken.

• Johanan

Oké.

Johanan.

• samuel

Ja ik ken je slappe excuses nu onderhand wel theo.

Je kunt je bewering dus niet Bijbels onderbouwen en ook theologisch niet dat God zich als vrouwelijk manifesteert en dat het een eigen verzinsel van jou is, maar dat wist ik al!

• theo

Gelukkig dat je het al wist .

Dat impliceert meteen dat verder discussie overbodig,onnodig en zinloos is want jij hebt toch gelijk.

Toch?

• ¥ Lotje ­­¥

:)

• Marjorie

Wat een angstgeloof!

Als ongelovige ben ik in het geheel niet eens jouw visie.

Sterkte Johanan met je beperkende geloof.

• Sietse 45

samuel Schreef:

——————————————————-

> Pardon?

>

> Als je als protestantse voorganger en theoloog

> niet weet of God een Vader of een moeder is, dan

> is er iets mis, de Bijbel verteld nl dat God een

> Vader is.

>

> Dus niet zo verongelijkt doen, en je ook niet zo

> naïef opstellen!

Ik ken maar een Vader en Moeder daar waar ik uit geboren ben.

Hoe kom je er op dat God een Vader is

• keessie

Ten tijde van het RR was dat wereld bevolking niet zo groot verspreid als heden ten dage dus zij heerste wel degelijk over de wereld van toen waar het geheel zich afspeelde, nu heden zal dat straks net zo zijn de macht stopt niet meer bij de grens veel is met elkaar verweven heden ten dage in feite herhaalt het zich maar dan op grotere schaal wereldwijd met vele meer landen.

Zie het een beetje als de tijd van de zondvloed zo zal het ook zijn in het einde der tijden aldus het NT.(veel in dubbel feitelijk niets nieuws onder de zon “prediker”

ik sluit nu af

• keessie

Ten tijde van het RR was dat wereld bevolking niet zo groot verspreid als heden ten dage dus zij heerste wel degelijk over de wereld van toen waar het geheel zich afspeelde, nu heden zal dat straks net zo zijn de macht stopt niet meer bij de grens veel is met elkaar verweven heden ten dage in feite herhaalt het zich maar dan op grotere schaal wereldwijd met vele meer landen.

Zie het een beetje als de tijd van de zondvloed zo zal het ook zijn in het einde der tijden aldus het NT.(veel in dubbel feitelijk niets nieuws onder de zon “prediker”

ik sluit nu af

• keessie

ik sluit nu af