Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

God is Volmaakt.

• David

LeSage2 Schreef:

> overigens graag nog een reaktie van je mbt het

> tuchtmeesterschap van de wet en Ananias en Saffira

Ja dat is een goeie.

Een unieke gebeurtenis die ik ook niet begrijp.

• Ellen-Josee

Dat is ie niet…

:)

• Nada

Zoals hier onder al met een bijbeltekst geschreven is, is in de ogen van God een mens met beperkingen niet normaal. Of het die zonde is wat me ook wel de keel uit gaat hangen weet ik niet. Peri zegt dan nog iets geruststellend, maar als je dan geboren bent en je geestelijke vermogens zijn beperkt? Je kan nooit iets leren over God, ben je dan ook verloren?

De mens is beperkt en kortzichtig in zijn vermogen om te denken.

• LeSage2

Het spijt me …. maar ik begrijp niet helemaal wat je duidelijk probeert te maken

• LeSage2

het mislukken van de kruistochten laat toch wel zien dat die dreiging nogal overdreven was. In het zuidwesten kwam men na nog een paar eeuwen extra niet veer verder dan halverwege Spanje, en in het zuidoosten duurde het tot de 18e eeuw voordat er daadwerkelijk een islamitische dreiging ontstond.

• LeSage2

LeSage2 Schreef:

——————————————————-

> het mislukken van de kruistochten zonder dat de islam daaruit substantieel voordeel boekte, laat toch wel

> zien dat die dreiging nogal overdreven was. In het

> zuidwesten kwam men na nog een paar eeuwen extra

> niet veer verder dan halverwege Spanje, en in het

> zuidoosten duurde het tot de 18e eeuw voordat er

> daadwerkelijk een islamitische dreiging ontstond.

• Nada

Dat hoeft je niet te spijten, ik loop hier vaker tegenaan op prikborden. Blijkbaar denk ik tever door of juist een andere weg,maar in ieder geval is altijd het resultaat dat ik niet begrepen wordt, en zelf ook geen aansluiting voel

Het ligt dus niet aan jou maar aan iets in mij :)

• keessie

Je bent nog jong als je wat ouder bent kun je daar wel mee omgaan Nada.

• Anna Lieze

Nada komt een stuk volwassener over dan jij .

• Nada

Waarom moet ik er mee leren omgaan wat een stel mensen zeggen op een anoniem internet forum? Ik neem mijn verlies ook dat men mij niet snapt en zelfs excuses als ik voel dat ik te ver ging. Het is gewoon zo dat hoe meer ik hier lees hoe minder ik begrijp. Natuurlijk snap ik dat anoniem je dingen kunnen spuien wel lekker kan aanvoelen. Maar erg consequent is men niet daarin. Dan is het ineens kerst en zo en gaat men slijmen. Nou ja, ik hou er niet van. Wees maar gewoon jezelf, op welke datum dan ook.

Ik kies ervoor om er NIET mezelf te veranderen omdat een ander me dan wellicht beter snapt.

Iets vergeten: beter snapt op een flutforum met meninkjes. Dit is niet het echte leven hoor ;)