Nu graag onderbouwing/bewijs.
Heb ik al gedaan met aantonen hoe diverse geloven achter diverse dictators heeft gestaan en gesteund, de afgelopen eeuw.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWaar staat dat? Iemand begrijpen is wat anders dan het met zijn mening eens te zijn. Jij bent echt niet zo slim dat wordt meer en meer duidelijk. Jij ziet dingen staan die er niet staan.
En volmondig JA
JODEN ZOAL ALS JIJ HAAT IK. Omdat jullie het zieke gezwel zijn van Israël zijn en zijn vredelievende bewoners die ook niets meer moeten hebben van die pijpenkrullen met hun gelul, die alles kapot maken met hun fundi gedrag.
Waar haal jij nu weer uitgemoord vandaan? Ik zeg alleen de kerk, moskee uitschoppen de woestijn in meer niet. Waar moet je anders heen geschopt worden in het midden oosten? In Nederland zal ik zeggen het bos in schoppen, of de straat op schoppen, wel eens van beeldspraak gehoord?
Zwaar gefrustreerd ventje ben jij, heel zielig. Maar ik ben eerlijk tegen je hoor. Alle fundamentalisten van welk geloof en politieke ideologie ook die geweld niet schuwen om hun zin door te drukken en hun wil op willen leggen aan een meerderheid met andere ideeën over het leven en religie, mogen van mij een nekschot krijgen. Geen enkel probleem en als jij daar tussen past, het zal wel…..
ja , wat je nu aan neemt heb je ook maar van zien/ horen zeggen . . Komt niet van je zelf je pluist het niet zelf uit . je neemt aan van andere hoe het jou uitkomt . Maar blijf daarin maar geloven . ik vind het best hoor . hahah:DB)-
Zo en nu ga ik wat anders doen. Moet jij niet eten of zo??tis daar toch 5 a6 uur later . of eet je aan de pc
Maar ik ben weggies en moet weggies dus daagg:P
Sfred+ Schreef:
——————————————————-
> Waar staat dat? Iemand begrijpen is wat anders dan
> het met zijn mening eens te zijn. Jij bent echt
> niet zo slim dat wordt meer en meer duidelijk. Jij
> ziet dingen staan die er niet staan.
>
> En volmondig JA
>
> JODEN ZOAL ALS JIJ HAAT IK. Omdat jullie het
> zieke gezwel zijn van Israël zijn en zijn
> vredelievende bewoners die ook niets meer moeten
> hebben van die pijpenkrullen met hun gelul, die
> alles kapot maken met hun fundi gedrag.
Bs'd
Dus jij haat alleen orthodoxe joden, en niet de niet-religieuze joden?
Sfred+ Schreef:
——————————————————-
> Zeer goed opgemerkt Sietse. Ze moeten deze
> schreeuwlelijkerds een wapen geven en de
> Palestijnse gebieden intrappen.
>
> O ja, wel vergeten munitie mee te geven, zijn wij
> zo van die oorlog hitzers af en kennen we werken
> aan een gezamenlijke toekomst in Israel.
Bs'd
Hier weer een ander voorbeeld van een atheïst die oproept tot moord.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?