Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De menslievendheid van de atheïstische regimes

• Sfred+

Hij is totaal van het padje af.

• Sfred+

Gij noemt Mij Meester en Here, en gij zegt dat terecht, want IK BEN het.

Jezus Christus

Hij had duidelijk geen last van eigen dunk…..

• Sfred+

85% van die mensen waren statistisch gezien christenen, dat valt niet te ontkennen. Doe je dat namelijk wel, dan zeg je dat Duitsland in die tijd maar 15% christenen woonden. ;)

• Sfred+

http://www.youtube.com/watch?v=qNbdWwQryS0

85% waren christen op deze bijeenkomst. Ontkennen is onmogelijk, al zal jij dat nu wel doen met er omheen gepraat.

• Sfred+

Armenië blijft een grote smet.

De huidige Turkse politiek geeft mij echter steeds meer overpijnzingen.

Dat kan je helaas zo wel stellen. :(

• Sfred+

Dus ten tijden van Noach hadden de mensen geen hersenen en moest hij voor ze beslissen door ze te vermoorden?

• Eliyahu

theo Schreef:

——————————————————-

> Eliyahu Schreef:

>

> > Dit is wat er staat:

> ————————————————

>

> Ja ja, HEER en/of JHWH opnieuw met een door jouw ,

> in de praktijk toegepaste aanpassing.

Bs'd

Niet een “door mij in de praktijk toegepaste aanpassing”.

Het woord vrijwel altijd verkeerd vertaald met “vreemdeling” is “geer”.

En er zijn twee soorten geriem (meervoud van ‘geer’), namelijk de geer toshaav, (bijwoner) en de geer tsedek (de rechtvaardige vreemdeling), dat is iemand die de hele wet op zich genomen heeft, en toegetreden is tot het joodse volk.

Welke geer hier bedoeld is, dat heeft God medegedeeld aan Mozes op de berg Sinaï, en dat is dus de laatst genoemde, de zogenaamde bekeerling tot het jodendom.

• ¥ Lotje ­­¥

ik ben niet een persoon die altijd naar iemand verbeterd , alleen als ze mij aanvallen Freddy. En nee ik houd mijn mond voor niemand . :)

Luister beste vriend: jou hoeven ze geloof niet door de strot te duwen toch ? Dat schrijf je geregeld . Nou hou dan zelf ook in de gaten wat je net schreef: Over mond houden . Snap je wat ik bedoel te zeggen??