Iemand die niet in God gelooft is een atheïst maar je wilt nu beweren dat atheïstme gelijk staat aan nazisme, communisme
Goed gezien, dat zegt hij namelijk.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNou mag je op je kop gaan staan, het verandert niks aan het feit dat atheïstische evolutie aanhangers het gedachtegoed van het communisme en het nazisme steunen.
Hee vriend zeg dat nooit in mijn gezicht, jij gaat je eigen vruchten en vrienden maar uitmaken voor nazi's.
Het is namelijk zeer duidelijk dat jij geen zak snapt van het nazisme, communisme en zeer weinig afweet van Darwin op wat google gelul van je na.
> Atheïsme gaat dus ook niet over Übermenschen. De
> nazi's waren trouwens voornamelijk christenen.
Nee dat waren ze niet, ze waren voornamelijk atheïsten!
Jij lult uit j enek en je heb last van onkeningssyndroom.
Wel een gehoord van Frans von Papen, Ludwig Kaas, Pius XII en het rijksconcordaat? Ook wel concordaat van Rome genoemd Oe oe oe, nu snel even op Google kijken.
Daar is de afspraak gemaakt dat de RKK de Nazi's geen strobreed in de weg zal worden gelegd. Maar dat ga jij uiteraard ontkennen.
Niet aankomen met de favoriete uitspraak van kardinaal Simonis wir haben es nicht gewusst, want alles stond keurig op papier in Mein Kampf en hitler winde er ook geen doekjes om in zijn toespraken. Die vlieger wir haben es nicht gewusst gaat echt niet meer op.
Staling moest ook niet hebben van geloof, maar ze wisten allebei dat het geloof nodig was om hun ideologie uit te voeren. En zodoende werd in het toenmalige Sovjet Unie het geloof weer toegestaan. Jij heb duidelijk heel weinig kennis van deze materie. Jij heb de klok wel horen luiden maar verder dan dat ben jij nooit gekomen.
Maar ik geef je gelijk, ik weet er niets van (tu)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?