Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tegenstelling

• keessie

Zoals het er nu naar uitziet niet Theo, preek jij daar wel eens over in je gemeente, of is het voor jou een gesloten boek

• theo

Overigens, ook jij hebt een gelovige tijd gehad met, als ik me goed herinner ook nog aan de leidende kant ( misschien ook wel lijdende maar daar gaat het nu niet over).

Hoe ging/ga jij met de door jouw geciteerde teksten om?

Heb jij een verklaring/uitleg ?

• keessie

Alweer foei, ik heb gewoon mazzel ik heb geen mooie buurvrouw.

• theo

Ik heb twee preken over Openbaring gemaakt, een soort vervolgverhaal dus en een keer in mijn eigen gemeente ten gehore gebracht en twee keer als gastvoorganger elders.

• CU

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

>

> Natuurlijk niet, die offers werden later pas

> gegeven, in de woestijn.

Nee hoor. Al eerder, en zeker eerder om de farao te misleiden op dezelfde manier die jij nu toepast om de prikkers te misleiden..

• keessie

Oke was dat niet moeilijk voor je?

• theo

Jawel, een grote zoektocht omdat het een ontzettend moeilijk boek is.

• keessie

Dit volg jij vast wel Eliyahu

http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/2769-egyptische-grondwet-brengt-land-onder-shariawetten#.UNtb6V_nd1s.nujij

• CU

Niemand van mijn gemeenteleden kwam ooit met een dergelijk probleem aan. Zelf ontdekte ik dit soort van tegenstellingen na mijn afval uit de gemeente door zelf te bestuderen.

• keessie

Maar toch mooi dat je erover preekt de RK deed het vroeger in de ban.