Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tegenstelling

• theo

Ik meld het de eerstvolgende keer wel als je weer geen antwoord geeft.

1) omdat je een wedervraag stelt.

2) omdat je bijbeltekst als antwoord neerpleurt die niks met onderwerp heeft te maken.

Waarop jij dan weer kunt schrijven: “” Ik gaf een antwoord maar jij ziet/jullie zien het antwoord niet“”.

Of ik maak een kopietje van dit schrijven en zal dit dan wel plaatsen.

• Eliyahu

keessie Schreef:

——————————————————-

> Dit volg jij vast wel Eliyahu

>

> http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/2769

> -egyptische-grondwet-brengt-land-onder-shariawette

> n#.UNtb6V_nd1s.nujij

Bs'd

Ja, zo gaat het overal in het Midden Oosten. En ze zakken steeds verder weg in de economische en sociale ellende.

“Ik zal zegenen wie u zegenen, en wie u vervloekt, zal Ik vervloeken;”

Gen 12:3

• theo

Zo zie je maar.

Jij bent je geloof erdoor kwijtgeraakt.

heb mijn geloof behouden doordat ik dit soort zaken leerde EN mijn geloof is anders geworden maar wel veel minder oppervlakkig.

• keessie

Jullie kunnen spoedig de tempel gaan bouwen voor de ac.

Maargoed ik dwaal af van het onderwerp sorry Theo.

• CU

Leuke jongen ben je, Je hebt Morsi gezegend omdat Morsi heeft gewonnen.:S

• perihelium

Mijn antwoord is dat er geen tegenstellingen zijn in de Bijbel, maar dat we het niet begrijpen als we denken dat die er zijn. Heb je in je theologiestudie over deze teksten niks geleerd en hoe te onderzoeken als er iets tegenstrijdig lijkt? Ben je niet in het bezit van boeken die een uitleg geven over die zogenaamde tegenstrijdigheden?

• CU

Om de tempel te bouwen zijn ze veel te laf.

• theo

Ga jij die uitleg niet geven ipv nonreacties te leveren?

• CU

Lol. Peri heeft boeken nodig om de bijbel te verklaren. dwz hij verkoopt zijn geloof aan een boekenschrijver.

• keessie

Die koepel moet er eerst af maar tegenwoordig hebben ze drones, kun je vanuit je stoel doen, zak chips erbij en gaan met dat ding.