Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het bewijs dat God bestaat

• Eliyahu

samuel Schreef:

——————————————————-

> Nogmaals welk land?

Bs'd

Het land wat God aan Abraham beloofd heeft, het land kana'an, het huidige ISRAEL.

> En nee ik noem wat uit jouw mond komt gebazel dat

> is het verschil!

Ik citeer alleen maar Gods Torah, maar daar schijn je al een hoop moeite mee te hebben.

• Frederik D

Inerdaad, Eliyahu twijfelt enorm en gaat zeer selectief om met artikelen en uitspraken.

• Frederik D

Weer een jokverhaal.

• Frederik D

Het WTG gelooft in de Bijbel en kan niet bewijzen dat de Bijbel waar is.

• Eliyahu

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Nada je zit met een godsdienstwaanzinnig te

> praten, heb je dan nog niet door? Hij compleet

> geobsedeerd door zijn god.

Bs'd

HALLELUJAH!!!

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• Nada

Nou dan ben je straks bij God en andere christenen niet die het joodse geloof niet aanhangen. Islamieten ook niet die toch in God geloven en weet ik veel hoeveel gelovigen er zijn. Nou wees blij en kijk superieur neer op de ongelukkigen die dood blijven.

Je komt heel eenzaam over weet je dat?

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Weer een jokverhaal.

Bs'd

Spuit 11 geeft modder.

• Frederik D

Het “godsbewijs” wordt nu verplicht op alle scholen en universiteiten onderwezen want het is even waterdicht als de evolutiewetenschap.

• Eliyahu

Nada Schreef:

——————————————————-

> Nou dan ben je straks bij God en andere christenen

> niet die het joodse geloof niet aanhangen.

> Islamieten ook niet die toch in God geloven en

> weet ik veel hoeveel gelovigen er zijn. Nou wees

> blij en kijk superieur neer op de ongelukkigen die

> dood blijven.

>

> Je komt heel eenzaam over weet je dat?

Bs'd

Nee, weet ik niet.

Maar ik geloof niet dat alleen de joden in de hemel komen hoor.

• Frederik D

Weet je wel wat je plaatst? Nee dus.