Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het bewijs dat God bestaat

• Nada

Het is opmerkelijk dat jij God's bestaan zoekt in allerlei aanwijzigingen in artikelen en daar selectief in bent omdat je artikelen die het tegenovergestelde zeggen systeemmatig ontwijkt. Het lijkt net alsof je zelf een bewijs wilt net als Tomas.

• Boris

Dit is de manier waarop hij al jaren te werk gaat.

Goed dat je het nog eens duidelijk maakt.

• Nada

Wel apart want het is een geloof, je moet geloven. Als je dan steeds wilt bewijzen dan krijg ik de indruk dat je eigen geloof wankel is en dat je daarom maar gaat zoeken naar bewijzen.

Lijkt me niet de bedoeling.

• Boris

Klopt helemaal.

Chris zei gisteren exact hetzelfde en het is ook wetenschappelijk onderzocht.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,16177351,16177478#msg-16177478

• Nada

Wat een leuk stuk op het eerste gezicht, even bewaren voor later. Dank je en dank je Chris.

• Boris

Graag gedaan hoor.

• Nada

Gelezen, mensen die onzeker zijn proberen een ander met een ellenlang verhaal te overtuigen van hun gelijk.

De mensen die zeker zijn hebben die drang niet omdat ze rust hebben in hun zekerheid.

Duidelijk. :) Logisch ook.

• LeSage2

en als alles net ietsjes anders afgesteld had gestaan hadden we een totaal ander heelal gekregen dat zichzelf het bewijs vond van dat er een orpfg bestond. Zonder eigen volk of Zoon overigens, want daar hebben ze daar nog nooit van gehoord.

• Eliyahu

Nada Schreef:

——————————————————-

> Het is opmerkelijk dat jij God's bestaan zoekt in

> allerlei aanwijzigingen in artikelen en daar

> selectief in bent omdat je artikelen die het

> tegenovergestelde zeggen systeemmatig ontwijkt.

> Het lijkt net alsof je zelf een bewijs wilt net

> als Tomas.

Bs'd

Geef jij nou eens de artikelen die het tegenovergestelde zeggen.

• Nada

Die kan je zelf ook opzoeken. Er zijn er genoeg. Ik vond het alleen opmerkelijk dat je zo bezig bent met het bewijzen, dat is alles.