Duidelijk een gevalletje van nooit verder geweest dan Valkenburg en laat ik eens om mij heen trappen. ><
Hondenkar in Thailand? ja jij heb er verstand van.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWelk onderwerp bedoel je eigenlijk? Ik heb als eerste antwoord gegeven op het kerststal gebeuren. Daarover ging het toch?
Ik ben nog altijd van mening dat het mensen vrijstaat om zo'n ding neer te zetten. In mijn ouderlijk huis was het geen traditie en ik heb het ook nooit gedaan. Het is echter een (kerk) cultuur gebonden gewoonte van de RKK'ers en ook veel door niet gelovigen nagevolgd. En ik kan me nog vaag een sketch van Wim Sonneveld herinneren over de os en de ezel.
Gaat het (en dat was de topic niet) over de bevruchting door de Heilige Geest, kan ik je melden dat ik daarin geloof. Vandaar dat ik dit bericht plaatste.
Het is wonderlijk, maar wie het hele universum beschouwt, ziet uiteindelijk ook de soortgelijke wonderen.
De Heilige Geest werkt bij een ieder anders, niemand is gelijk. Ik moet n.l. weer andere dingen leren en ik ben tot andere dingen geroepen dan jij.
Douce
Ellen-Josee Schreef:
——————————————————-
> M*j*r** Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Sfred. Schreef:
> >
> ————————————————–
>
> > —–
> > > Hoort nu wel of niet de Os en de Ezel in de
> > > kerststal?
> >
> > Ik zou het niet weten. Ik heb geen
> kerststalletje
> > en als ik er ergens al een zie dan let ik daar
> > niet op.
> > Ik zie wel eens een ezeltje staan bij een
> levende
> > kerststal. En die mensen maar blauwbekken van
> de
> > kou.
>
> Hahaha!
>
> > Het rare van zo'n levende kerststal is dan wel
> > weer dat er in de kribbe en pop ligt. Leg er
> dan
> > ook een echte baby in (Aahh, dat zou wel
> heel
> > erg zielig zijn )
>
> Ik had vanmorgen een stel blauwbekkende Jehovah
> Getuigen aan de deur.
> Ook zielig!
>
> Ellen
Heb je ze niet even uitgenodigd voor een warm bakje koffie?
zou je wel staan als zogenaamt christinnetje, of mag zoiets niet soms.
Kan gebeuren.
Ook in die topic heb ik vrij snel met een behoorlijk ernstige aanvulling gereageerd.
Later ben ik (en ik hoop dus dat je door de humor heen dat kunt zien) er nog vrij cryptisch op doorgegaan.
Mocht e.e.a. onduidelijk zijn, dan staat het een iedere vrij op me te reageren:)
En ja, ik kan wel tegen een stootje, al buig ik wel eens door..haha.
Trouwens als je niet eens doorbuigen kunt, dan barst je…..en dat is niet de bedoeling. Al moet ik zeggen dat ik meer rimpels op m'n ziel heb dan in m'n gezicht.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?