Dit gaat mijn verstand te boven,Jezus is God en God is Jezus,Ja toch?
Maar ik moet het aan God vragen….in Jezus naam…maar hij is toch Jezus.
Maar dit is toch veel duidelijker;…Wat zegt de Bijbel? ;…Vervuld van de heilige Geest sloeg Stefanus zijn blik op naar de hemel en zag de luister van God, en Jezus, die aan Gods rechterhand stond, en hij zei: ’Ik zie de hemel geopend en de Mensenzoon, die aan Gods rechterhand staat” Handelingen 7:55, 56, De Nieuwe Bijbelvertaling.
De waan die jij bedoeld is voor mij de absolute zekerheid dat Jehovah tegen mij zegt;…Jesaja 30:21;… En uw eigen oren zullen een woord achter u horen, dat luidt: „Dit is de weg. Wandelt daarop”, ingeval gijlieden rechts of ingeval GIJ links zoudt gaan.
Maar een ding is wel aanmoedigend dat jij je zorgen maakt om mijn geestelijke gezondheid,maar beste
Ellen in mij geval is het….het zelfde,als je ergens permanent van overtuigd bent,zoals ik,van Jehovah's komende gramschap
om alles wat tegen zijn koninkrijk onderleiding van zijn zoon staat ,weg te vagen dan is dat voor mij nog meer reden
om mensen op te zoeken en hen te vertellen wat hun aan zegeningen te wachten staat als ze zijn konikrijk gaan ondersteunen,en zijn zoon
gaan volgen.
En dan Ellen blijkt dat de meeste mensen dat niet willen,met alle gevolgen van dien.
In ieder geval,dank je wel voor je bezorgdheid,maar ik blijf waar ik ben op de smalle weg.
Johanan.