Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Veel gelovigen hebben nogal moeite met hun seksuele gevoelens waar zij niet normaal een kant op kunnen gaan en daar valt nogal veel seksschandalen, en denk alleen maar aan de vele
> priesters die niet van hun pupillen af konden blijven.
En waar is je argument dat dit met geloof te maken heeft ? Je snapt er niks van en schopt maar wat rond met wat je wel denkt te weten, andere echte gelovigen ondertussen beledigend.
Je valt me (weer) erg tegen.
Nee Frans beweer alsjeblieft niet dat ongelovigen geen moraal hebben, dat op zich om dat te denken vind ik een grote zwakheid, van die beweren christen te zijn.
Het resultaat van totaal ongeloof zie je in de krant en hoef ik niet te bewijzen, je hoeft het maar objectief te leren zien. En beweren christen te zijn heeft niks te maken met christen zijn. Je snapt net als velen ongelovigen hier helemaal niets van. Gelukkig zijn er ook andere ongelovigen die wel onbevooroordeeld willen zien, ik dacht dat jij daar bij hoorde.
Zie je dan echt niet dat enkele mij afschrijven omdat ik met jullie objectief praat en anderen die me afschrijven omdat ik met gelovigen praat ?
Ik huichel, ben lauw, noem maar op…. Jezus zei ooit: “Zal Ik nog geloof vinden ? ”, Dat is mijn argument voor de onechte gelovigen, naar jullie toe…. Wil je weten of niet ?