Je bedoelt bij de videotheek?
Volgens mij is Youtube legaal, mensen plaatsen daar films om aan anderen te laten zien. Ik dacht niet dat je kon downloaden om het op een schijfje op te slaan.
Voor muziek gebruik ik de gratis versie van Spotify
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNicole Schreef:
——————————————————-
> Je bedoelt bij de videotheek?
>
Nee, hij was te koop bij free record shop, morgen geleverd.
> Volgens mij is Youtube legaal, mensen plaatsen daar films om aan anderen te laten zien. Ik dacht niet dat je kon downloaden om het op een schijfje op te slaan.
> Voor muziek gebruik ik de gratis versie van Spotify
Elke film op Youtube kan je op schijf zetten, vandaar mijn twijfels over de rechten. hoe het helemaal in elkaar zit weet ik niet. Maar ok, als ik iets echt goed vind koop ik het gewoon, voor onszelf of om te delen met bezoekers die daar zin in hebben.
Dat wist ik niet en ik ga er ook geen gebruik van maken.
Ik ben er ook pas zondag achter gekomen dat er zoveel film te zien zijn via Youtube
Wij kunnen ook films kijken via de videotheek van onze tv provider, moet je dan wel voor betalen maar voor 3 of 5 euro per film hoef je dan weer niet de deur uit. Ze hebben ook regelmatig gratis films
Muziek cd's koop ik wel regelmatig, dan heb ik ook iets om te luisteren als ik in de auto zit en thuis is het geluid toch altijd beter via je stereo installatie dan via de laptop maar om even een uurtje boven te luisteren neem ik hem wel mee en zet Spotify aan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?