Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Een belangrijke ontdekking en een fundamentele vraag

• Nicole

Je bedoelt bij de videotheek?

Volgens mij is Youtube legaal, mensen plaatsen daar films om aan anderen te laten zien. Ik dacht niet dat je kon downloaden om het op een schijfje op te slaan.

Voor muziek gebruik ik de gratis versie van Spotify

• Frans

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Je bedoelt bij de videotheek?

>

Nee, hij was te koop bij free record shop, morgen geleverd.

> Volgens mij is Youtube legaal, mensen plaatsen daar films om aan anderen te laten zien. Ik dacht niet dat je kon downloaden om het op een schijfje op te slaan.

> Voor muziek gebruik ik de gratis versie van Spotify

Elke film op Youtube kan je op schijf zetten, vandaar mijn twijfels over de rechten. hoe het helemaal in elkaar zit weet ik niet. Maar ok, als ik iets echt goed vind koop ik het gewoon, voor onszelf of om te delen met bezoekers die daar zin in hebben.

• Frans

:D

• Nicole

Dat wist ik niet en ik ga er ook geen gebruik van maken.

Ik ben er ook pas zondag achter gekomen dat er zoveel film te zien zijn via Youtube

Wij kunnen ook films kijken via de videotheek van onze tv provider, moet je dan wel voor betalen maar voor 3 of 5 euro per film hoef je dan weer niet de deur uit. Ze hebben ook regelmatig gratis films :)

Muziek cd's koop ik wel regelmatig, dan heb ik ook iets om te luisteren als ik in de auto zit en thuis is het geluid toch altijd beter via je stereo installatie dan via de laptop maar om even een uurtje boven te luisteren neem ik hem wel mee en zet Spotify aan

• Frans

Ja, wij hadden ook zo een abonnement bij de provider, maar hier zoeken ze meestal uit wat ik helemaal niet wil zien, na twee jaar heb ik het afgezegd. een enkele keer kom ik iets tegen dat me wel wat zegt en dan bestel ik hem via iTunes, prijs is ongeveer gelijk.

• Nicole

Hier zit dat gratis erbij, bij KPN.

Het heeft een videotheek die niet onder doet voor een een gewone waar je films kan gaan huren.

Eigenlijk best een goed idee iTunes, ik zal ook eens kijken, nooit een film daarvan gekocht eigenlijk

• Sfred+

Jawel hoor, ik doe dat om dat de gelovige veel te veel oordelen over ongelovige en hun levenswijze, andere religies etc. Zie het maar als actie is reactie.

• Frans

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Jawel hoor, ik doe dat om dat de gelovige veel te veel oordelen over ongelovige en hun levenswijze, andere religies etc. Zie het maar als actie is reactie.

Bepaalde religieuzen doen dat, niet gelovigen, die zien zichzelf wel en oordelen niet.

• Sfred+

Deze mensen ken ik ook en kan je heel goed mee praten discuteren over geloof en ongeloof, over deze mensen heb ik het ook niet.