Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Geloof kan helend zijn

• Nada

Duidelijk. Maar is ooto dan ook goed of erger ik me voor niets? Wil ik leren om accentloos Nederlands te spreken en is er weer een slangenkuil van adders onder het grasveld.

• theo

Mjoh, ligt het niet meer aan de cultuur en de opvoeding?

Als je maar vaak genoeg hoort in je eigen kring dat het einde nabij is..dat er slechts enkelen in de hemel worden toegelaten na het aards bestaan..dat alle asielzoekers prfiteurs zijn..dat allee negers crimineel zijn..dat alleen je eigen cluppie….

Dan geloof je het zelf ook.

• theo

Nada Schreef:

——————————————————-

> Duidelijk. Maag is ooto dan ook goed of eggeg ik

> me voog niets? Wil ik legen om accentloos

> Nedeglands te spgeken en is eg weeg een

> slangenkuil van addegs onder het ggasveld.

Dan moet je spgeken zoals ik je woogden (opnieuw) wijzigde .

• Nada

En dan ga je van je af schoppen als je niet bij die selecte groep hoort, zonder nuance voor enig gevoel van iemand.

We zijn allemaal gelijk, dat geloof ik tenminste.

• Frederik D

Nou, zo simpel is het niet, hoor. Misschien dat halve randdebielen zich laten meeslepen door groepsvisies maar de meesten proberen toch min of meer zelfstandig na te denken.

En ben jij niet lid van het kluppie “Wilders is per definitie fout, massa-immigratie is per definitie goed”?

• Frederik D

En daarom ben je tegen gelijkheid? :) Vervelende vragen moeten ook mogen. Ik stel ze ook aan Theo en aan anderen. En ook aan mezelf.

• Frederik D

Ootoo is ook goed.

Al is autos (hetzelfde) van oorsprong een Grieks woord.

En wat is goed? Het Nederlands van zeventig jaar geleden? Taal verandert.

• Frederik D

Jij helpt je moedegspgaak naag zun mallegmoeg.

• theo

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Nou, zo simpel is het niet, hoor. Misschien dat

> halve randdebielen zich laten meeslepen door

> groepsvisies maar de meesten proberen toch min of

> meer zelfstandig na te denken.

Welnee, het goed voelen bij een club is niet voorbehouden aan randdebielen zoals jij het noemt ( ik vind het een vreselijk woord !!)

>

> En ben jij niet lid van het kluppie "Wilders is

> per definitie fout, massa-immigratie is per

> definitie goed"?

Nee, ik steek mijn kop boven het maisveld uit om te verkondigen dat de ideeen Wilders fout zijn en dat we vluchtelingen op moeten vangen en een veilige haven moeten bieden.

Evenwel is dit geen politiek discussie bord dus daar wil ik het graag bij laten.

• Nada

Nee, als je lang genoeg iets hoort wat negatief is ga je daar in geloven. Uit dat gevoel zei ik wat ik zei. Dat ieder mens gevoel heeft, dus verdriet, geluk, eenzaamheid, tevredenheid. Dat dat gevoel universeel (gelijk) is. Dus een mens is best gelijk in emotionele dingen zoals geluk of verdriet. Hoe je er mee omgaat onderscheid ons juist weer, maar dat is een andere discussie.

Jij snapt me ook best wel. :P