Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Geloof kan helend zijn

• Nada

Ik vind Wilders wel grappig maar hij laat niet zoveel meer van zich horen. Of zal hij net zoals elke politicus zijn loon al binnen hebben, thuis zitten te rekenen wanneer hij, door het optellen van het wachtgeld en eventueel nog ambassadeur kunnen zijn voor een goed doel en die gouden handdruk meegerekend, met een uitgestreken bek met pensioen kan gaan op zijn vijftigste?

• theo

Geen idee.

• Nada

Ik dus ook niet, daarom stond er een vraagteken achter mijn zin. :D

• Frederik D

:)

• Sfred+

Ja ja die ongelovige toch, die bakken er niets van in het leven. :S

• Sfred+

;)

• Sfred+

Natuurlijk.

• Sfred+

kan helend zijn om persoonlijke

Dat zal ik nooit bestrijden.

• Sfred+

Vluchtelinge ja, uitvreters neen. En wie ben jij om te zeggen dat de ideeën van Wilders fout zijn? Jij bent het niet met zijn ideeën eens, dat is heel wat anders.

Ik moet niest hebben van die geitenwollen GL figuurtjes of van die Spekman van de PvdA. Daarom zeg ik niet dat hun ideeën foute zijn, ik ben het alleen niet met hun eens.

Ik heb trouwens nooit Wilders horen zeggen dat echte vluchtelingen niet opgevangen moeten worden, of dat Wilders tegen noodhulp is. Wel als het even kan in de eigen regio, o neen dat willen ze niet daar zijn geen euro's en uitkeringen. .. Laat even zien waar hij dat gezegd heeft.

• Sfred+

Hoor jij Pechtold en Roemers nu wel veel? Last van een beetje tunnel visie door je aversie tegen Wilders?