Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Geloof kan helend zijn

• Scarlett 2de

Ja, uit het Frans en met een franse klank.

• Scarlett 2de

Ik zou niet de klemtoon op Ooto benadrukken.

• Scarlett 2de

Het Woord verkondigen doe je uit gedrag en niet door te citeren uit bijbelteksten denk ik dan maar.

• Gonnie

:D (tu)

• Scarlett 2de

Zou Jezus op deze wijze taal gesproken hebben? Ik denk het toch van niet.

• Scarlett 2de

Dat is wel heel gemakkelijk beredeneerd, ook op politiek prikbord wordt heus over godsdiensten gediscusseerd.

Waarom zou men hier niet over politiek mogen spreken als de draad daartoe leidt?

• Scarlett 2de

Dan zit jij er wel naast als dat jouw denkbeeld zou zijn over Wilders, hij heeft zich letterlijk opgeofferd als politicus.

Ging de politiek niet in om carrière te doen, ware dat zo geweest dan was hij bij VVD gebleven.

Wilders heeft het roer in feite overgenomen dat Pim Fortuyn in beweging had gebracht, op een andere wijze dat wel toegegeven.

• Stefan

.

• Scarlett 2de

Bedoel je te zeggen, de bijbel is zodanig dicht getimmerd door de evangelisten dat er geen vrijheid is van interpretatie over de weergave in de teksten van de betekenis van de woorden van Jezus en van zijn discipelen?

• Stefan

.