Ik geloof niet in de apocalypse van Johannes maar Mahommed was daar bezeten van.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlkeessie Schreef:
——————————————————-
> Het pad is smal Gonnie
Geef dan het goede voorbeeld om meer wegenbelasting te betalen, dan kan die arme God een mooie weg voor je maken. En dan meteen aan het eind van die weg een brede poort in plaats van een smalle.
Ik begrijp echt niet dat gelovigen met zoweinig tevreden zijn. Betaal je niet genoeg soms?
Het is allemaal wel heel lief bedoeld Nicole wat jij schrijft, en ik vind het ook een groot verdriet voor jouw man ,dat hij zijn eigen kind die zo'n verschrikkelijk ongeluk heeft gehad dat zij daardoor gehandicapt is geraakt, en dat hij niet de kans krijgt om zijn eigen kind te troosten en zijn liefde voor haar niet persoonlijk aan haar kan geven.
Ik vind dat heel slecht van haar moeder, zij mag haar kind de vader niet onthouden.
Maar wat betreft dat jij bezig mij te proberen tot het geloof te brengen is goed bedoeld, maar dat moet jij niet meer doen. Ik heb zo mijn eigen gedachten en gevoel over het geloof en hoe ik persoonlijk in het leven sta.
Liefs Gonnie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?