Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• theo

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Mooie samenvatting alleen daar geneest niet echt

> iemand van, zelfs niet van een verkoudheidje.

HUH??

Het is wetenschappelijk bewezen dat met of zonder paracetamolletjes en met of zonder gebed maar wel met geduld elke verkoudheid geneest.

• Nicole

De enige 2 waar ik geweest ben is die conferentie en zoals ik al schreef bij Alive and Well Ministries en daar zijn we heel snel weggerend.

Ik veroordeel je niet, dat laat ik aan een Ander over, ik geloof je verhaal niet en dat is een hemelsbreed verschil

• Sietse 45

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Sietse, dit is geen afzeikdraadje maar een draadje

> waarin een veronderstelde wonderbaarlijke genezing

> wordt onderzocht.

Daar ben ik ook echt van onder de indruk hoor;)

• Nicole

Het bezoeken was meer uit nog niet weten waar wel en niet heen te gaan Frans en daarvan hebben we geleerd.

• Nicole

Er is geloven en geloven Ellen en geloof me, hier heb ik het met Samuel over gehad

• Frans

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Het bezoeken was meer uit nog niet weten waar wel en niet heen te gaan Frans en daarvan hebben we geleerd.

Ja, zo deed ik het ook in het verleden. Uiteindelijk schieten er weinig over. Maar het is goed om te onderzoeken.

• Ellen-Josee

Ik ben ook zwaar onder de indruk hoe ik niet afgezeken wordt.

:)

• Nicole

Ik hou het maar bij onze kerk, geen gekkigheid, geen charismatische toestanden.

Aldoende leert men

• theo

Net als meneer Ford destijds; je kunt kiezen welke kleur je wilt als het maar zwart is.

Je kunt kiezen welke kerk je wilt als het maar PKN is.

• Nicole

Hahaha geen PKN maar mag CAMA ook?