Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• theo

Natuurlijk niet !!

• Ellen-Josee

Het is een pracht van een getuigenis.

Maar je ziet wat er hier gebeurd en daar zou ik mijn pas genezen kind niet aan ten prooi willen stellen.

Het heeft ook helemaal geen zin om met grote wonderen en tekenen aan te komen.

Als ik zelf betrokken zou zijn (geweest) bij zoiets, ging ik het ook niet rondvertellen.

Ik zou perplex geweest zijn en met open mond hebben staan kijken, het was niet bij me opgekomen om te gaan fotograveren of naam en adres te vragen.

Net zo min als bij het volgende voorval.

Ik heb eens meegemaakt dat een meisje die buiten de kerk op haar vriendje stond te wachten binnengevraagd werd omdat de dienst nogal uitliep.

De Pastor vroeg of ze Jezus kende. Nee die kende ze niet. De Pastor vroeg of ze Jezus wilde leren kennen. Ja dat wilde ze wel. De Pastor zei, dan gaan we zo met je bidden. Dit resulteerde dat ze na een gesprek waarbij werd geopperd dat ‘ze het wel zelf moest willen’ een half uur later op haar knieën samen met de Pastor het zondaarsgebed bad. Ik stond daarbij. Ik had de tranen in mijn ogen want ik vond dit een groot wonder dat de heilige Geest dit zo geleid had.

En eigenlijk vind ik zo een stille overgave een veel groter wonder dan een genezing van Down.

Ellen

• Frederik D

Ik probeer jou niet af te zeiken. Ik wil de oorsprong van jouw verhaal achterhalen. Maar mijn vragen zijn soms wel scherp.

• theo

Ik blijf me verbazen over alle zaken die jij allemaal ( zeer vele) hebt meegemaakt.

Wonderlijk.

• Sietse 45

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Ik ben ook zwaar onder de indruk hoe ik niet

> afgezeken wordt.

>

> :)

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik probeer jou niet af te zeiken. Ik wil de

> oorsprong van jouw verhaal achterhalen. Maar mijn

> vragen zijn soms wel scherp.

Prima hoor en ik heb nu wel alles verteld wat ik weet.

Daarbij nog 100 keer gehoord dat ik niet geloofd word, enz.

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik blijf me verbazen over alle zaken die jij

> allemaal ( zeer vele) hebt meegemaakt.

>

> Wonderlijk.

Tja nou die gemeente is wel te achterhalen hoor.

Ik denk dat ik me misschien wat aktiever opstel dan gemiddeld.

En je weet nog niet de helft en die kom je ook niet te weten, dat lijkt me duidelijk :)

• Frederik D

Ik geloof jou dat jij dat verhaal hebt gehoord. Maar ik geloof dat verhaal niet. En ik geloof ook jouw verdediging niet waarom dat verhaal geheim is gebleven.

• Ellen-Josee

Nou dat is ook weer zo zwart wit.

Als ik echt ziek ben ga ik gewoon naar een dokter hoor.

Niks mis mee.

Ik bid er ook wel voor natuurlijk.

• theo

Je hebt inmiddels op dit prikbord zoveel ervaringen met ons willen delen dat het nu al als onwaarschijnlijk bij me overkomt.