Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• Sietse 45

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Ik zou niet weten waarom ik niet tegen jou mag

> zeggen dat ik het niet geloof.

> Moet ik voetstoots als Christen alles aannemen van

> een andere Christen?

>

> Nu ga je de beledigde onschuld spelen met je

> laatste opmerking, ik weet niet waar dat op

> slaat.

> Ik heb niets tegen jou alleen kan ik je verhaal

> niet geloven

Nu moet je oppassen want de ware Ellen komt naar boven drijven.

• Nicole

Waren het maar alleen gekromde tenen.

Het was boosheid om het bedrog en een flinke dosis kippenvel over ons hele lijf.

We keken elkaar aan en zeiden tegelijkertijd “wegwezen hier”

• Frederik D

Sietse, dit is geen afzeikdraadje maar een draadje waarin een veronderstelde wonderbaarlijke genezing wordt onderzocht.

• Ellen-Josee

Wat ik van jou gelezen heb, ben jij in veel charismatischer gezelschap geweest als ik ooit hoor…

Ik denk dat je daardoor ook die angst er voor te pakken hebt gekregen, dat heb ik al eens eerder meegemaakt bij iemand die mij ook enorm ging veroordelen.

• Frederik D

Weg uit een foute sfeer.

Eenmaal buiten voelden jullie je weer vrij.

• Nicole

Een stevige discussie is prima, ook als je elkaar niet geloofd

Ik neem nu eenmaal niet alles voetstoots aan, als ik dat verhaal via via had gehoord had ik onderzoek ernaar gedaan en het naadje van de kous willen weten.

De ouders en het kind hadden het van de daken moeten schreeuwen, wat is er nou mooier dan van zoiets genezen kunnen worden, dat hou je toch niet voor je?

Een mooiere getuigenis kan er volgens mij niet bestaan

• Ellen-Josee

Mooie samenvatting alleen daar geneest niet echt iemand van, zelfs niet van een verkoudheidje.

• Nicole

Toen we eenmaal in de auto op weg naar huis zaten wel, dat was het terrein van de duivel waar we waren.

Getver wat voelden we ons naar zeg daar, er ging een hele negatieve sfeer vanuit

• Nicole

Ik kijk ook wel 100x uit voor ik weer naar een conferentie ga, terwijl en best hele mooie conferenties zijn maar we hebben er even goed genoeg van

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Weg uit een foute sfeer.

>

> Eenmaal buiten voelden jullie je weer vrij.

Ik denk dat elke kritische oprechte Christen dat meemaakt, vaak worden andere richtingen bezocht om meer begrip op te doen. Al snel vallen de schijnorganisaties af.

Het is maar goed ook dat niet iedereen met de devote ogen dichtloopt .