Ja het uiterlijk veranderde tijdens dat bidden.
Als ik zelf weer eens in een dergelijke omgeving kom, of mensen tegenkom die met dergelijke vergaande zaken bezig zijn, zal ik ook navraag doen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNicole Schreef:
——————————————————-
> Noem het dan cynisch of mag dat ook niet?
Dat heeft in elk geval het woordje satan niet in zich.
Maar of je je zo moet opstellen tegenover andere christenen waar jij het niet mee eens bent, is voor mij de vraag.
>
> Je mag op mijn posts reageren hoor maar tot nu toe
> ben jij de enige die dit verhaal geloofd
Ja het verhaal komt dan ook van mij af he…
Een lijder aan het downsyndroom kan overigens best genezen. Jawel. Men leest het goed. Een lijder aan het downsyndroom kan best genezen. Maar niet van het downsyndroom. Wel van bijvoorbeeld een verkoudheid.
Zou Ellen dat hebben gehoord? Dat een lijder aan het downsyndroom is genezen van een verkoudheidje? En dat Ellen dat verkoudheidje is vergeten en onbewust er later van maakte dat die persoon van het downsyndroom is genezen?
Ik denk dat Ellen op zich oprecht is. Of ze is te goedgelovig of haar geheugen is niet zo betrouwbaar.
Ik zou niet weten waarom ik niet tegen jou mag zeggen dat ik het niet geloof.
Moet ik voetstoots als Christen alles aannemen van een andere Christen?
Nu ga je de beledigde onschuld spelen met je laatste opmerking, ik weet niet waar dat op slaat.
Ik heb niets tegen jou alleen kan ik je verhaal niet geloven
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?