Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• Frederik D

Maar foto 's achteraf dan.

• Nicole

Dat moet wel anders blijven ze die onzin niet verkondigen en dat er dan nog mensen zijn die dit slikken :S Hij kreeg er zelfs applaus voor (td)

• Nicole

Wedden dat er mensen zijn die zoiets zouden doen?

• theo

Of kors kreeg hij app laus .

Niet van mij trouwens.

• theo

Iedereen maakt foto's van zijn/haar kinderen.

Toch?

En in zo'n geval…zeker…toch ??

• Nicole

Wij kregen een heel naar gevoel en zoiets wil ik niet eens onderzoeken want die kerel is een bedrieger

• Nicole

Van mensen die zich alles aan laten praten, geloven in charismatische leiders, die niet zelf onderzoeken maar alles domweg aannemen.

• theo

Natuurlijk, het gevoel van saamhorigheid en veilgheid is bij ieder secte volop aanwezig.

Zij zijn de slechten en wij zijn de goeden en onze leider wet alles zooooo goed. Hij weet ook precies hoe alles in elkaar steekt.

Mijn “”amateuristische maar degelijke “” secte onderzoeken hebben me wel wat wijsheid bijgebracht.

• Ellen-Josee

Waar schreef ik dat je mij moet geloven.

Of dat je zomaar alles aan moet nemen.

Het enige waar ik kritiek op had was jouw satirische of cynische houding.

Maar misschien moet je nog leren dat dit niet bij een christen past.

(in algemene zin dus, niet persé naar mij toe - ik kijk inmiddels nergens meer van op)

• Frederik D

Onderzoekt alles en behoud het goede.

Toen Ellen dat zeer unieke verhaal hoorde, was ze die bijbeltekst even vergeten. Kan gebeuren. Maar later had ze wel dat verhaal moeten onderzoeken, dunkt me.