Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• theo

Dit soort humor in een zo vaak klo te bestaan doet me ontzettend goed.

• Nicole

Dit verhaal is bedrog van de ouders van een gezonde jongen, geen Down syndroom alleen een jongen die er anders uit zag dan anderen.

• Frederik D

Zoals ik al zei: lijders aan het downsyndroom zijn bij diverse instanties bekend. Wie van het downsyndroom geneest, moet dus worden uitgeschreven. Dat zou een unicum zijn. En dus weten medewerkers bij die instanties vast nog wel om wie het ging. Maar ik geef het je op een briefje: schrijf alle betreffende instanties aan maar niemand zal zich die unieke genezing herinneren.

Ik blijf benieuwd naar hoe dat rare verhaal is ontstaan.

Maar ik heb nu enkele aanknopingspunten: waarschijnlijk het zuiden des lands, omstreeks 2008 en de trekken van de gezochte persoon veranderden.

• Nicole

Daar kan je ook niet bij met je volle verstand omdat het niet kan

Voor de Fabeltjeskrant is het nog teveel eer, land der fabelen dan maar Daan :)

• Frederik D

Zeer groot geheim. Een complot zelfs. Een groter complot dan de maanlanding.

• Ellen-Josee

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Christenen mogen niet satirisch zijn?

Nee.

> Niets maar dan ook niets op heel het www te vinden

> over een genezen down syndroom persoon

>

> Als dat zo was dan zou het wereldnieuws zijn en

> zou het als eerste te zien zijn als je zoekt bij

> welke zoekmachine dan ook

> Ik geloof dan ook niets van je verhaal

Prima hoor, ik verplicht je tot niets.

Ik heb net een heel kritisch verhaal van jou elders gelezen en daar houd ik me ook buiten.

• Frederik D

Matthias van der Steen (die doden tot leven wekt, helemaal alleen de knapperd

—————————–

Mijn mond stond even open.

• Nicole

Noem het dan cynisch of mag dat ook niet?

Je mag op mijn posts reageren hoor maar tot nu toe ben jij de enige die dit verhaal geloofd

• theo

Moet je niet doen als de klok twaalf uur slaat, dan blijftieopenstaan

• Nicole

Erg he dat hij dat heeft beweerd tijdens die conferentie, niet gek toch dat we er meteen als een haas vandoor zijn gegaan