Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dankdag

• theo

Jij stelt maar een end vast.

Wie weet bekeer jij je nog eens en kun je God ooit toch zien als een genadig God.

Zolang je je er niet in wilt/durft te verdiepen zal dat niet gebeuren ..hoewel…soms kan een bekering ook hardhandig en snel gebeuren…zoals bij Saulus/Paulus.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Jij stelt maar een end vast.

>

>

> Wie weet bekeer jij je nog eens en kun je God ooit

> toch zien als een genadig God.

Ik geloof in Gods genade en die is door het geloof in Jezus Christus.

>

> Zolang je je er niet in wilt/durft te verdiepen

> zal dat niet gebeuren ..hoewel…soms kan een

> bekering ook hardhandig en snel gebeuren…zoals

> bij Saulus/Paulus.

Ik ben bekeerd Theo en dat heb ik hier ook al gedeeld maar jij vertelt nooit over je bekering.

• Frederik D

Tales told by Idiots, full of Sound and Fury, signifying nothing. Shakespeare.

• Frederik D

En?

We leven hier in Nederland.

• Frederik D

Yes, indeed.

• Frederik D

En doe jij een cursus argumentatiekunde.

Theo en ik kennen heus wel Engels. Maar we leven in Nederland. Onze eerste taal is Nederlands. En dat geëngels is een teken van infantilisering. Kijk eens naar de pulpzenders. Veel geëngels en heel veel stompzinnigheid.

Maar wellicht doe jij in hevige mate aan geëngels zodat jij mijn punt niet begrijpt.

Subtiliteiten vallen alleen in je eigen taal uit te drukken. Wie zich uitlevert aan een taal die niet zijn moederstaal is, bedient zich van clichés en versimpelt.

• Frederik D

Hear him. About infantility spoken.

• theo

Dankdag, God danken is niet voldoende.

Er hoort ook en opdracht bij.

God bedanken dat ik voedsel te over heb en een BMW en een zwembad achterhuis en gelijktijdig NIET kunnen/willen/durven delen met mensen die het minder goed hebben getroffen…dan is God danken voor eigen geluk en een vette hap een wassen neus.

• Frederik D

Staat vlot, vet en wreed, man !!! Jesus is cool. So, respect, man. Hey, o yeah.

• Frederik D

Krijg je geen antwoord op. Dus creëer zelf maar het antwoord na een analyse van Peri's mentaliteit.