Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dankdag

• Alma

Vandaag dankdag voor gewas en arbeid. Het lijkt misschien wat oubollig omdat we niet meer beseffen dat alles wat we hebben van God afkomstig is. Het lijkt zo gewoon dat de supermarkten vol liggen.

Ik ben dankbaar voor mijn man en kinderen en voor het feit dat we allemaal gezond zijn. En jullie………?

Liefs

Alma

• samuel

Helemaal met je eens, en ik ben God dankbaar voor mijn broeders en zusters, één lichaam.

Gezegende dag Alma, en succes vandaag met de de beslissing van de kamer.

• David

Alma Schreef:

——————————————————-

> Vandaag dankdag voor gewas en arbeid. Het lijkt

> misschien wat oubollig omdat we niet meer beseffen

> dat alles wat we hebben van God afkomstig is. Het

> lijkt zo gewoon dat de supermarkten vol liggen.

>

Alles lijkt vanzelfsprekend totdat je ziet wat anderen niet hebben.

En dan is het niet alleen danken maar tijd om te helpen.

David ;)

• 'en passant'

nihil

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/224428_370698136347260_2055566893_n.jpg

• Frederik D

Strange that your God don't understand Dutch. Do you pray to him in English too?

• Gonnie

God is er alleen voor Engelstaligen en niet voor degene die dom zijn geboren en niets hebben bij geleerd.

• Frederik D

In Almere is er in de gemeenteraad een motie ingediend tegen het Engels in beleidsstukken. En als ik God zou zijn, dan zou ik alle Nederlanders die de boel verengelsen, met oudtestamentische ziektes geselen zoals er zijn: builenpest, vlektyfus, open zweren, lepra, pruillippen, hangoren, druipneuzen, gespleten tongen, wrattige wangen … Shall them teach (Zal ze leren).

• Douce.

M'n beste.

Je hebt gelijk dat het beter gewoon in het Nederlands gebracht kan worden. Maar……

Vergeet niet dat jij zelf in je reacties woorden gebruikt (zogenaamd in het Nederlands..pff..not dus), die zelfs door mij met een redelijke opleiding en staat van dienst, qua betekenis opgezocht moeten worden. Dus enige zelfkennis en zelfdiscipline zou aan te raden zijn.

Soms voel jij je iets te hoogstaand m.b.t. het klootjesvolk, dat is jammer, ik mag je, maar hier ga je echt de fout in.

Douce

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> In Almere is er in de gemeenteraad een motie

> ingediend tegen het Engels in beleidsstukken. En

> als ik God zou zijn, dan zou ik alle Nederlanders

> die de boel verengelsen, met oudtestamentische

> ziektes geselen zoals er zijn: builenpest,

> vlektyfus, open zweren, lepra, pruillippen,

> hangoren, druipneuzen, gespleten tongen, wrattige

> wangen … Shall them teach (Zal ze leren).

And by the way, it is: it or that shall teach them!

You are never to old to learn.