Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dankdag

• theo

Waarom doe je steeds zo interessant om in het engel teksten en posters neer te pleuren?

• theo

Op de geschiedenis van jouw reacties an mij gericht.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Waarom doe je steeds zo interessant om in het

> engel teksten en posters neer te pleuren?

Als je niet begrijpt wat er staat en je wilt dat weten kan je dat ook vragen.

• theo

Re: Thanksgiving Day in Dutch Protestant Churches

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 07 november 2012 22:00

Waarom doe je steeds zo interessant om in het engel teksten en posters neer te pleuren?

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Op de geschiedenis van jouw reacties an mij

> gericht.

Je bent niet alleen een valse leraar met je alverzoeningstheorie maar ook een ruziezoeker. Je kan veel beter Theo.

• theo

Ik zoek geen ruzie, ik stel slechts een feit vast wat niemand ( ook jij niet) kan ontkennen.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Re: Thanksgiving Day in Dutch Protestant Churches

>

> Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

>

> Datum: 07 november 2012 22:00

>

>

> Waarom doe je steeds zo interessant om in het

> engel teksten en posters neer te pleuren?

Vind je het interessant doenerij als je iets niet begrijpt?

• samuel

Ok, je bent niet dieper ingegaan op de Geest Gods!

Ja gelukkig wel, zijn we in Gods handen geborgen, maar moeilijke tijden zijn er inderdaad toch.

Paulus schreef er ook over: Fil.4 : Dank voor liefdegaven – Groeten

10 Ik heb er mij ten zeerste over verblijd in de Here, dat gij nu eindelijk uw belangstelling in mij hebt kunnen verlevendigen, omdat gij wel belangstelling hadt, maar niet de gelegenheid. 11 Niet dat ik dit zeg, als zou ik gebrek lijden; want ik heb geleerd met de omstandigheden, waarin ik verkeer, genoegen te nemen. 12 Ik weet wat armoede is en ik weet wat overvloed is. In elk opzicht en in alle dingen ben ik ingewijd, zowel in verzadigd worden als in honger lijden, zowel in overvloed als in gebrek. 13 Ik vermag alle dingen in Hem, die mij kracht geeft. 14 Toch hebt gij er goed aan gedaan, te delen in mijn verdrukking.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik zoek geen ruzie, ik stel slechts een feit vast

> wat niemand ( ook jij niet) kan ontkennen.

Ik stel vast dat je een valse leraar bent en een ruziezoeker, of je dat nu ontkent of niet. Ik hoop echt dat je je bekeerd Theo. Praat eens met de PKN over je valse leer en als je niet naar mij luisteren wil luister naar hen als ze het hebben over redding door geloof in Jezus Christus.

• theo

EEN probleem met preken en zeker voor beginnende prekers en preeksters is dat ze teveel in één preek willen stoppen.

Ik heb er zelf ook wel eens last van.

Als ik preken lees en/of beluister van voorgangers in evangelische gemeenten is het normaal om een veelheid aan teksten en verschillende items aan de orde te stellen.

Vanavond heb ik natuurlijk de nadruk gelegd op danken voor gewas en arbeid.