Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tijdmachine

• Gonnie

Wil jij beweren dat Theo materialistisch is, waaruit concludeer jij dat.?

Wat doe jij eigenlijk voor de kost,verdien jij je geld om hier constant op het bord je gelijk te krijgen.?

.

• ¥ Lotje ­­¥

nou…………zo te lezen rookte Theo sigaar .

Of het moeten klapsigaren zijn die hier soms op het bord ontploffen :D

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Wil jij beweren dat Theo materialistisch is,

> waaruit concludeer jij dat.?

> Wat doe jij eigenlijk voor de kost,verdien jij je

> geld om hier constant op het bord je gelijk te

> krijgen.?

>

> .

Ach Gonnie!

Ga je voortaan ook zo furieus reageren op Daan, als ze zoiets over Theo schrijft.

Hieronder klein voorbeeldje wat Daan zoal naar Theo schrijft:

Volgens mij is Theodoor nooit gedoopt ….gezien zijn ongeloof.

Maar wel dik poet vangen over de rug van goed gelovigen die denken met een Godsman te maken te hebben, omdat hij er voor heeft gestudeerd

Uit: http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,15989890,15995335#msg-15995335

Misschien als je dan Daan om rekenschap vraagt, kan je gelijk ook even vragen waar zij haar geld mee verdiend (ben reuze benieuwd!) en waarom zij altijd gelijk wil hebben.

Groet, Ellen :D

PS niet te sjacharijnig op mij reageren, ik heb toevallig onthouden dat jij dat altijd doet bij regen en storm.

• Gonnie

Ellen ik heb van Daan nooit vernomen dat zij op haar gelijk staat.

Zij heeft een uitgesproken eigen mening over alles ,maar zij staat niet op haar gelijk.

En ja ik geef toe ik ben erg partijdig en daar heb jij wel gelijk in.:)

• Frederik D

Ik leg niets op. En ik laat anderen de ruimte om “positief” (lees: vooringenomen) over hun Bijbel te praten.

Ik praat liever serieus, onderzoekend en objectief over de Bijbel. Die ruimte gun jij een ander niet getuige je oproepen om hier een talibanachtig regime in te voeren.

Maar blijkbaar ben jij bang voor rationele kritiek.

• Johanan

Laat maar !

Johanan.

• theo

Je moet Peri ook geen bijbelse/theologische vragen stellen, dan krijg je alleen maar reacties van hem zonder antwoorden.

Als je vraagt of Peri iets wel of niet lust /lekker vindt dan krijg je wel een direct antwoord, ik heb er inmiddels ervaring mee.

• Stefan

.

• CU

http://www.dampen.nl/nl/

http://www.supersmoker.nl/

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik leg niets op. En ik laat anderen de ruimte om

> “positief” (lees: vooringenomen) over hun Bijbel

> te praten.

>

> Ik praat liever serieus, onderzoekend en objectief

> over de Bijbel. Die ruimte gun jij een ander niet

> getuige je oproepen om hier een talibanachtig

> regime in te voeren.

>

> Maar blijkbaar ben jij bang voor rationele

> kritiek.

Je zegt dat je anderen die ruimte laat maar doet dat niet en geeft kritiek als iemand daar wat van zegt.

Van de Redactie: “Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren.”