Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tijdmachine

• Johanan

De vraag nogmaals

Je hebt het hier over het "Nieuwe Jeruzalem? Ja toch.

Zo ja,leg eens uit ben heel benieuwd naar je uitleg.

Johanan.

• Michiel...

Ik zou geen vraag stellen. Ik zou met de kennis van nu knielen en mijn hoofd buigen. En zwijgen.

• Stefan

.

• Johanan

Om reden dat ,dat tegen alle logica indruist …en juist jij dat onzin vind gezien jouw bb theorie.

Johanan.

• LeSage

waarom zou je zwijgen met de kennis van nu?

• LeSage

Misschien zou je wel als antwoord krijgen dat er ook andere manieren zijn om terug te komen dan puur lichamelijk.

• Gonnie

Ik zou Jezus vragen waarom moeten mensen zo als melaatsen zo verschrikkelijk lijden, is dat de straf van God om dat die twee eerste mensen niet de verleiding konden weerstaan om van die verboden vrucht af blijven, en God nu door de eeuwen heen blijft straffen.?

• LeSage

Er zijn vragen waarop ik nog steeds geen antwoord krijg als ik de bijbel lees.

Bijvoorbeeld de vraag hoe het kan dat er zoveel christenen zijn die van de zonde bevrijd zijn, en toch niet 100% zondenvrij zijn.

• Michiel...

Uit respect, uit eerbied en uit liefde.

• LeSage

perihelium Schreef:

> 1 Korintiërs 3:19-20

> Wat namelijk in deze wereld wijsheid is, is

> dwaasheid bij God, want er staat geschreven:

> ‘Hij vangt de wijzen in hun eigen sluwheid.’

kun je een voorbeeld geven van een wijze die in zijn eigen sluwheid gevangen is door een christen?