Niemand is het voor 100% met elkaar eens Theo, dus over wie heb je het nu precies?
Of ligt het probleem meer in het niet kunnen motiveren van je eigen geloof op een discussie bord.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWat ben je toch altijd selectief met die bijbelverzen. Waarom als je met Psalm 30: 3 komt, betrek je niet ook vers 4 erbij:
'HEER, u trok mij uit het dodenrijk omhoog, ik daalde af in het graf, maar u hield mij in leven'. NBV
'HEERE! Gij hebt mijn ziel uit het graf opgevoerd; Gij hebt mij bij het leven behouden, dat ik in den kuil niet ben nedergedaald. SV
Wat je in deze precies met Psalm 31: 22 (evt 23) wilt zeggen begrijp ik niet. Hele andere situatie!
Ellen
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Jij geeft ook niets toe van jouw geloofsvisie.
>
> En als de Bijbel hel en verdoemenis preekt, ja,
> wie zijn zij dan om de Bijbel met een kilo zout
> te nemen?
MET een niet verwaarloos verschil: Ik word niet kwaad als iemand andere geloofsovertuigingen heeft als ikke, ik heb geen problemen met mensen die hun geloof op een andere wijze beleven en/of andere uitleggingen aan de bijbel geven.
Dat ik het met bepaalde visies niet eens ben dat is wel duidelijk maar ik maak ze niet uit voor namaakchristen of christusloos of meer van dat soort termen.
Het Chimpanzee Genome Project heeft niet alleen waarde voor een beter begrip van de evolutie. Het helpt ons ook bepaalde menselijke ziekten te begrijpen. Het caspase-12 gen codeert voor een enzym dat kan beschermen tegen de ziekte van Alzheimer. Het komt voor bij chimpansees en andere primaten, maar bij de mens is het tot een niet-functioneel gen geëvolueerd.
Zo blijken er ook meer dan 30 olfactorische genen (genen die voor de geurzin instaan) inactief te zijn bij de mens.
—————————–
http://nl.wikibooks.org/wiki/Evolutie/De_menselijke_evolutie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?