Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Sceptici en atheisten zijn zoals de Sadduceeen die...

• samuel

Dus, een dier heeft zijn eigen dna, en de mens de zijne, verschillend, maar ook overeenkomstig. Immers we zijn uit dezelfde materie opgebouwd, door de zelfde Schepper.

• samuel

Neet zo veel als jou, ik kan ook googlen en lezen wat er op het net staat.

• Frederik D

Een vis zonder maagzuur maar met maaglucht.

• Frederik D

Dus …. Dus niet.

We hebben dierlijke genen die inactief zijn. Dat valt slecht door evolutie en gemeenschappelijke afstamming te verklaren.

• Frederik D

Je kunt vast wel googlen. Maar je leest minder over evolutie dan ik, en zeker geen boeken. En wat je leest, lees je door een gekleurde bril.

De genetica heeft slechts zin als je het evolutionisme aanvaardt.

• theo

Moet het beslist perse absoluut historische waarheid zijn om waardevol te (kunnen/moeten) zijn?

• samuel

Nee we hebben gewoon die genen punt. dat valt niet door afstamming te verklaren, alle soorten waren er opeens! Of jij wil blijven beweren dat je van de aap afstamt? Wat dat is inmiddels in jou geliefde evolutie theorie achterhaald nu beweren ze dat de mens uit zijn eigen soort is geëvolueerd is. Dan is je redenatie over dierlijke genen in de menselijke dna helemaal niet te houden.

• samuel

Nu ga jij bepalen hoe ik lees en wat ik lees, dat zal toch wel niet! Nee vriend je evolutie theorie die op Darwinisme stamt sterft uit. Het is niet te bewijzen, en berust op speculatie, en wordt voortdurend bijgesteld. Wat niet wegneemt dat we velen dingen ontdekt hebben wetenschappelijk, die steeds meer en meer op een Schepper wijzen met een design voor alle dingen.

• Frederik D

Nou ja, jij gelooft toch ook niet in Sneeuwwitje?

• Frederik D

Tja …

Je maakt van God een klungelige knutselaar zonder kundes.