Johanan heeft gepost is zeker tijd voor nodig voor dit soort onderwerpen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAlleen dat vers 11 al!
Modernere vertalingen zeggen aldus: Toen zag ik een tweede beest, dat opkwam uit de aarde. Het had twee horens, net als een lam, en het sprak als een draak.
Dus het zag eruit als een lam en het sprak als een draak.
Die mensen heb je nu ook; ze zien er ingoed uit, maar owee als ze hun bek opendoen dan is het allemaal drakentaal!
Johanan Schreef:
——————————————————-
> Ik ga, hier denk ik ,spijt van krijgen maar goed.
Daar hoef je vooral geen spijt van te krijgen ook al zullen er mensen zijn die het niet mee je eens zijn.
Jij zet tenminste eerlijk jouw visie hier neer en geeft er uitleg bij.
Misschien dat keessie daar wat van kan leren.
> Alleen voor hen die echt interes'se hebben in de
> beesten.
> Visioen 8 — Openbaring 13:1-18
> Onderwerp: Het zevenkoppige wilde beest, het
> tweehoornige wilde beest en het beeld van het
> wilde beest
“Ja, die beesten stellen koningen of politieke machten der aarde voor. ”
En ook religieuze machten.
“Het wilde beest komt uit de zee, een passende afbeelding van de onstuimige mensenmassa..”
Zoals ik elder al zei, ook de mens is het beest.
“Toen Jezus op aarde was, beweerde Satan dat hij de autoriteit over alle koninkrijken der aarde bezat. Jezus betwistte dit niet; in feite noemde hijzelf Satan de heerser van de wereld en weigerde hij betrokken te raken bij de politiek van die tijd.”
Klopt, Satan is de heerser van de wereld en dat al eeuwen lang. Ook over de godsdiensten.
Ik zei tegen keessie dat de Antichrist ook allang in ons midden is, maar hij neemt mij niet serieus en vind dat ik maar alsof doe.
Maar dat wat jij hier allemaal schrijft komt op hetzelfde neer als wat ik eigenlijk bedoel. Het beest, de beesten….allang in ons midden.
Keessie wacht op 1 persoon, want dat is Het Beest en dat is De Antichrist.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?