Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het beest

• Johanan

Heel goed,alles wat tegen Jehovah is dat wordt verwijderd.

Aan de aarde mankeerd niets,weet je nog Gods woorden "En het was zeer goed.

Johanan.

• theo

Ik kan niet inzien dat je een antwoord op mijn vraag hebt gegeven?

Wat mis ik ?

• Johanan

Je kunt het ook gewoon bestellen,dacht van wel.

Johanan.

• theo

We maken ons allemaal schuldig aan inlegkunde vanwege onze eigen geloofsovertuigingen maar dit sort zaken van de JG rieken voor mij naar superinlegkunde.

• Johanan

Algemeen,Johanan gaat rusten/slapen.

• theo

God geeft het zijn beminden in de slaap.

• keessie

Het is mij dan duidelijk hoe gij het ziet, houdt dat ook in dat de mens dan geen verouderings proces ondergaat dus gewoon blijft zoals hij is stel je bent bv 20 blijf je dan 20 lichamelijk gezien of wordt je lichamelijk toch ouder?

En houden bv de aardbevingen slagregens stormen koude dan op te bestaan op deze huidige aarde. wetenschappelijk gezien lijkt me dat niet mogelijk, ik noem je een klein vb als het bv nooit zou onweren zou natuurlijke aardse proces al dusdanig verstoord worden dat de aarde zich zou opladen als een soort bom.

Het lijkt of ik afdwaal maar zo is het niet er zijn velen natuurwetten waar de aarde in mee gaat anders is het leven niet mogelijk.

Dus ik val in herhaling blijft de mens eeuwig op aarde en worden dan al die natuurwetten teniet gedaan?

ik noem er zomaar een paar

• theo

Je hangt onder mij maar gezien je schrijven neem ik aan dat je onder Johanan had willen/moeten hangen?

• keessie

dat was in de beginne Johanan het verderf kwam al heel snel het werd later zo erg dat het God speet, maar door toedoen van Noach bleef het leven behouden maar het kwaad was al geschied, de aarde is niet meer als in de beginne, de grootste impact die die aarde heeft meegemaakt was de zondvloed tot nu toe.

• keessie

ik hang goed was een test voor jou Theo X( :)-D