Maar jij hebt geen gelijk Theo is dat ff pech hebben
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDat bedoelde ik eigenlijk wel de hele tijd te zeggen. Jij leest iets anders dan wat ik lees en anderen lezen weer iets anders. Maar is eentje van ons fout dan? Of krijgen we gewoon dat wat we kunnen bevatten en voor de rest weet niemand iets. Dus iemand aanwijzen die dan in jouw ogen naar de hel gaat, ook al is het een ongelovige is een erge zonde in mijn ogen.
Welnee, het gaat mij er enkel en alleen maar om om mensen na te laten denken !!
In discussie gaan is leuk maar wees niet zo eigenwijs dat je denkt dat jij alleen, ECHT JIJ ALLEEN (warmee ik niet Sietse bedoel) , de enige juiste waarheid in pacht hebt en dat al de anderen nepchristenen zijn of christusloos.
Nada Schreef:
——————————————————-
> Dat bedoelde ik eigenlijk wel de hele tijd te
> zeggen. Jij leest iets anders dan wat ik lees en
> anderen lezen weer iets anders. Maar is eentje van
> ons fout dan? Of krijgen we gewoon dat wat we
> kunnen bevatten en voor de rest weet niemand iets.
> Dus iemand aanwijzen die dan in jouw ogen naar de
> hel gaat, ook al is het een ongelovige is een erge
> zonde in mijn ogen.
Daar heeft niemand over te oordelen hier God geeft zijn laatste oordeel,
als je daar in gelooft, maar zo zijn er veel meer geloven alleen het christendom meent dat zij het alleen recht hebben op de eeuwigheid.
het griekse woord voor hemel is Ouranios. De planeet Uranis heeft ook deze naam. Grofweg kent de bijbel 3 hemelen hoewel er ook andere indelingen zijn,
1ste hemel, tot aan de wolken, waar de vogels vliegen
2de hemel, het heelal
3de hemel daarboven.
Ik zal je nogwat anders vertellen: er is een zogenaamde inversietheorie die leert dat de hemel niet boven ons is maar IN de aarde is. Mij wonen dus aan de binnenkant van de aarde met alle sterrenstelsels IN de aarde.
Wat is er aan het einde van het heelal? Nieuw Zeeland. Deze theorie wordt gewoon her en der aan universiteiten gedoceerd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?